15-06-2016 Blog.meldkamerspel.com

  • Met gepaste trots wil ik jullie onze blog.meldkamerspel.com laten tonen! Ga er dus gerust naartoe om de handleidingen te vinden, maar ook vooral, voor de Blogs die wij gaan maken. De blog over de Meldkamer de Yp is dus nu online! Erg interessant al zeg ik het zelf!blog.meldkamerspel.com/gmk-de-yp/
    In de toekomst zullen we dus ook meer van dit soort interessante blogs en achtergronden gaan posten. Laat ook even weten in de reacties wat jullie er van vinden!

  • We hebben een tijdje deze blog en het is een leuk initiatief!


    Heb misschien wat toevoegingen;


    - Stukje inleiding hoe dit alles is ontstaan op een pagina en die linken in de zijkant om het wat overzichtelijker te maken/houden
    Nu heb je de linken als eerst en informatie over het spel en jullie vallen in het niets daardoor, tevens overkill omdat het rechtsboven in en links in de balk ook aanwezig is.


    - Kopje handleidingen aanmaken en deze laten linken naar een pagina waar alle handleidingen ondergebracht kunnen worden
    (zelfde idee als jullie bloggen)


    - Kopje afkortingen aanmaken waarin er uitgelegd welke afkorting waar voor staat in deze game
    - Punt 16 geeft aan waar je fouten of andere opmerkingen kwijt kan, ik mis hier het mainforum in link vorm
    (dit nodigt meer uit om iets te plaatsen dan facebook i.v.m. eventuele privacy info)


    - Handleiding uitrukvoorstellen toevoegen ?
    - Bij de brandweer wordt er vermeld dat er na de 24e post de kosten om hoog gaan, deze mis ik bij de politie en ambulance.
    - Lijst met uitrukken per kazerne ?
    - Lijst met update's die toegevoegd zijn ?

  • We hebben er destijds voor gekozen om dat eigenlijk juist niet te doen. Kost ons als admins te veel werk omdat te maken, daarom hebben we voor een wordpress met standaard gegevens/tutorials.

  • We hebben er destijds voor gekozen om dat eigenlijk juist niet te doen. Kost ons als admins te veel werk omdat te maken, daarom hebben we voor een wordpress met standaard gegevens/tutorials.

    Waarom veel werk? Ik neem aan dat het als wikipedia werkt waar de gebruikers gewoon dingen kunnen toevoegen en aanpassen. veel spellen hebben dit en als je actieve spelers hebt is dit makkelijk te realiseren.

  • Zoals altijd, wanneer je denkt, goh ik wil wat betekenen en de info updaten. Even je email adres sturen en je krijgt toegang tot de Wordpress.

  • Zoals altijd, wanneer je denkt, goh ik wil wat betekenen en de info updaten. Even je email adres sturen en je krijgt toegang tot de Wordpress.

    - Bij de brandweer wordt er vermeld dat er na de 24e post de kosten om hoog gaan, deze mis ik bij de politie en ambulance.
    Geld niet voor politie en ambulance.


    Net bij de politie ondervonden ik moet iets meer dan 3 ton neer leggen ;)

  • Waarom veel werk? Ik neem aan dat het als wikipedia werkt waar de gebruikers gewoon dingen kunnen toevoegen en aanpassen. veel spellen hebben dit en als je actieve spelers hebt is dit makkelijk te realiseren.

    Alles en iedereen kan het plaatsen, goed of fout.. als ik z'n spel zou hebben dan wil ik wel dat juist z'n pagina goed werkt maar ook de juiste info..
    Los daarvan een ''blog'' werkt ook prima, ik begrijp best dat hun het te druk hebben om z'n pagina op te stellen zoals sebas dat in het Duits heeft gedaan.

  • Toch wel? Dan heb ik zelf nog niet genoeg politie posten geplaatst...


    Een wiki pagina zoals ik Duitsland komt er gewoon niet. Toevallig ook afgelopen vrijdag nog besproken met Sebastian zelf, die rade dat ten zeerste af gezien de achterhaalde info op dit moment al. Maar dankzij het aanbod van @Data komt het hopelijk op de WordPress allemaal goed.

  • Toch wel? Dan heb ik zelf nog niet genoeg politie posten geplaatst...


    Een wiki pagina zoals ik Duitsland komt er gewoon niet. Toevallig ook afgelopen vrijdag nog besproken met Sebastian zelf, die rade dat ten zeerste af gezien de achterhaalde info op dit moment al. Maar dankzij het aanbod van @Data komt het hopelijk op de WordPress allemaal goed.

    Ja idd, moest als flink betalen na de 24e post, ik had me vermoedens al dus was even flink los gegaan met de politie en ja dit als resultaat haha.
    Ik ga er ook vanuit dat de ambulance het zelfde systeem heeft.

  • Een nieuwe brandweerpost kost ondertussen al 1.337.965 credits bij mij en een politiepost 1.240.008 credits.

    Brandweer was al bekend, daarvan staat de formule ook al op het blog.


    Voor de politie: Ik weet niet precies wat de formule daarvan is. Dat zou dan door @Woukaa moeten worden aangepast


    Data