Posities door Drumkitje

    Ik wou net zeggen, zelf een tijdje met 3 mensen op een IP (werk) gespeeld en ook nooit problemen gehad, dus verwacht niet dat er te veel word gecontroleerd of dat ze goede filters hebben.

    Heyhoi, klein vraagje.



    Meldkamer was het eerste gebouw wat ik had aangemaakt toen ik begon met spelen maar inmiddels al mijn kazerne's van die tijd gesloopt en op realistische plaatsen gezet.


    Kan de meldkamer verwijderd worden en op een andere locatie worden neergezet zonder consequenties?

    We hebben er destijds voor gekozen om dat eigenlijk juist niet te doen. Kost ons als admins te veel werk omdat te maken, daarom hebben we voor een wordpress met standaard gegevens/tutorials.

    Waarom veel werk? Ik neem aan dat het als wikipedia werkt waar de gebruikers gewoon dingen kunnen toevoegen en aanpassen. veel spellen hebben dit en als je actieve spelers hebt is dit makkelijk te realiseren.

    Ik gebruik vaak deze site: http://www.kazernesnederland.nl/amburotterdamned.htm...
    Vervolgens controleer ik via Google Maps of het adres klopt en doe verder nog wat extra research via 't internet...
    Is dus wel een gedoe, misschien dat iemand je gewoon een lijstje kan geven ;)


    Groet, Data

    Hey, bedankt voor de link, ik heb deze ook al gevonden inderdaad.
    Het probleem alleen is dat van de 3 locaties die ik wil plaatsen (Brielle, Spijkenisse, Hellevoetsluis) er maar 1 klopt. Spijkenisse is verhuisd en ik heb geen idee waarheen en de locatie in Hellevoetsluis is een lange weg met enkel boerderijen.
    Als ik maar 1 locatie plaats krijg ik direct te veel meldingen dus ik moet ze wel alle drie tegelijk plaatsen.

    Heyhoi!
    Vraagje, ik ben al een tijdje aan het sparen voor ambu posten en ik zet mijn posten op de locaties waar ze ook in het echt zitten.
    Is er ergens een website met accurate locaties van ambulance posten? (regio 17)


    Ik heb nu al 600.000 gespaard maar geen idee waar ik mijn posts moet neerplaatsen.
    Alvast bedankt :D

    Heyhoi,


    Ik en enkele collega's van me spelen dit spel nu al enkele weken/maanden en vroegen ons af hoe het zit met grote inzetten.


    Soms krijgen we rond de 7000 credits en een andere keer wel 15.000 credits voor dezelfde inzet (brand in kantoorpand)
    Hoe komt dit? is dit puur toeval? ligt het aan het aantal auto's wat er heen word gestuurd of het aantal personen die mee doen?


    Alvast bedankt voor het helpen :D