corona patienten

  • 1) ik denk dat dat een beetje schokkend is voor gebruikers omdat er naaste van mensen er aan zijn overleden
    2) de melding zit dan voor eeuwig in het spel. Dat zou ik in ieder geval niet willen.


    ik denk dat dit al 2 goede redenen zijn om het niet te doen

  • Wat ze hierboven vermelden heb ik respect voor,


    Ik ken iemand die zijn moeder is verloren door Corona. Het was zo heftig dat ze niet eens afscheid mochten nemen, en ook de begrafenis niet konden bijstaan.


    Dit is een spel, het moet wel leuk blijven. Je hebt ook geen meldingen bijv met hartstilstand etc,
    corona hoort hier ook niet bij thuis vind ik. #Nietdoen

  • 1) ik denk dat dat een beetje schokkend is voor gebruikers omdat er naaste van mensen er aan zijn overleden
    2) de melding zit dan voor eeuwig in het spel. Dat zou ik in ieder geval niet willen.


    ik denk dat dit al 2 goede redenen zijn om het niet te doen


    Meldingen kunnen wij in principe uitschakelen zodra wij dit willen, dus ze hoeven niet per definitie permanent in het spel te zitten.


    Het eerste argument ben ik het volledig mee eens, en dit is inderdaad de reden waarom wij dit niet in het spel willen hebben.


    Data

  • Enerzijds proberen we een realistisch spel te zijn. Maar anderzijds proberen we ook de ethische grens te bewaken.


    In NL hebben we momenteel 3.134 overlijdens en in BE 4.440. Ik ken spelers die een naaste kennis of familielid verloren zijn aan dit monster.


    Ook zijn er hier veel hulpverleners die dagdagelijks met COVID-19 bezig zijn, voor hun is dit even een moment om niet aan COVID te denken ;-)



    Met andere woorden, AFGEKEURD.