Gebouw verwijderd, geen geld retour

  • Ik heb vanmiddag een politiepost gebouwd, deze bleek op de verkeerde plek op de kaart te zijn gekomen waarop ik hem gesloopt heb om geld retour te krijgen en opnieuw te bouwen.


    Het gebouw is gesloopt, naar het geld is niet teruggekomen... 100.000 credits de prullenbak in ?(


    In de dagstatistiek staat ook letterlijk de melding 'gebouw gesloopt, zonder geld terug'.


    Kan hier nog iets aan gedaan worden?

  • Dan vermoed ik toch dat je perongeluk op de verkeerde knop hebt gedrukt.
    Heb dit gister namelijk nog getest, maar geen fout kunnen ontdekken.
    Dus het is of specifiek dat gebouw geweest (wat ik persoonlijk niet verwacht aan de hand van de algemene werking van code (ik ken de code van Meldkamerspel niet, dus bekijk dit vanuit algemene kennis)) of toch de verkeerde knop, want wanneer je niks hebt veranderd moet het naar mijn weten en testen normaal functioneren.


    Mijn gevoel zegt dus dat je perongelijk de verkeerde knop hebt gebruikt. (ja, ik heb gelezen dat je zelf zegt zeker te weten dat je de juiste had.) Ik zou anders ook niet weten wat er nog mis kan zijn gegaan. Aangezien je binnen de 24uur zat zoals aangegeven.

  • @Ramonvdo, ik geloof je. ik heb zelf 83 Kazernes, dit is mij al meerdere malen overkomen. Ook netjes doorgegeven, kreeg het zelfde onzin te horen. Dat je op het verkeerde knop gedrukt hebt.
    99,9% gaat het goed, alleen heel soms krijg ik het zelfde. Krijg ik opeens geen geld, vorige keer was mijn vriend er gelukkig bij. Die wees mij nog op om niet het verkeerde te drukken.


    Ook geen wagens verwijderd, of personeel verhuisd. Waarom zou ik? ieder kazerne zit aan de maximale personeel. Wagens heb ik er ook zat, ruim 1300.


    Zie het als een bug dat zelden plaats vind. Helaas ga jij dit niet kunnen bewijzen, ik gebruik nu screen recorder als ik een kazerne verwijder. Raad ik jou ook aan, bij de duitse versie heeft het namelijk al geholpen. Na het laten zien van de video, kreeg ik alsnog mijn credits terug.

  • Beste @goldenpower71,


    Jammer om te horen dat de support die wij proberen te leveren via het forum als onzin wordt gezien.


    De reden dat wij aangeven dat de credits waarschijnlijk niet teruggestort zijn door het drukken op een verkeerde knop, is omdat dit in minstens 99% van de gevallen ook zo is. Met name beginnende spelers weten niet dat er (nog steeds) twee verschillende knoppen zijn, waarbij je de één niet moet gebruiken.


    Daarbuiten zijn wij niet de ontwikkelaar, noch de eigenaar van Meldkamerspel.com.
    Dit betekent dus dat wij zelf in deze situaties helaas niks kunnen betekenen, omdat wij geen middelen hebben om te onderzoeken wat er fout is gegaan, noch om de credits aan een speler terug te geven.


    Wanneer jij of iemand anders is de veronderstelling is dat er wél op de juiste knop gedrukt is bij het verwijderen van het gebouw, wil ik je graag verzoeken contact op te namen met de ontwikkelaar van het spel, omdat zij de enige partij zijn dit de credits eventueel zouden kunnen restitueren. Hiervoor kun je gebruik maken van de Helpshift van de ontwikkelaar: https://xyrality.helpshift.com/a/mission-chief/?p=web.



    Om terug te komen op het bericht van @Ramonvdo...
    Gezien je aangeeft zeker te weten dat je het correct gedaan hebt, raadt ik ook jou aan contact op te nemen met de ontwikkelaar via de bovenstaande link. Wij kunnen veel dingen oplossen, maar zaken rond Credits, Coins en betalingen (iDeal, etc.) helaas niet.

  • @Ramonvdo, ik geloof je. ik heb zelf 83 Kazernes, dit is mij al meerdere malen overkomen. Ook netjes doorgegeven, kreeg het zelfde onzin te horen. Dat je op het verkeerde knop gedrukt hebt.
    99,9% gaat het goed, alleen heel soms krijg ik het zelfde. Krijg ik opeens geen geld, vorige keer was mijn vriend er gelukkig bij. Die wees mij nog op om niet het verkeerde te drukken.


    Ook geen wagens verwijderd, of personeel verhuisd. Waarom zou ik? ieder kazerne zit aan de maximale personeel. Wagens heb ik er ook zat, ruim 1300.


    Zie het als een bug dat zelden plaats vind. Helaas ga jij dit niet kunnen bewijzen, ik gebruik nu screen recorder als ik een kazerne verwijder. Raad ik jou ook aan, bij de duitse versie heeft het namelijk al geholpen. Na het laten zien van de video, kreeg ik alsnog mijn credits terug.

    Dit klopt inderdaad. Heb het zelfde mee gemaakt, alleen om het gelijk onzin te noemen is ook een beetje ''Te''
    Screen recorder is inderdaad een slim idee, en ja. Het gebeurd af en toe ook bij mij.

  • Misschien zou er een suggestie moeten komen dat wanneer je een post bouwt de "gewone" verwijderknop verdwijnt zolang de knop om "betaald te slopen" actief is. (Dus dat je 24 uur lang maar 1 mogelijkheid hebt om betaald te slopen).
    Dan is het hele probleem direct opgelost.

  • Klopt. Dit probleem is al een flinke tijd geleden voorgesteld op het forum, maar er is helaas nog niks aan gedaan.


    Ik zal binnenkort een verzoek doen bij de ontwikkelaar of we dit zonder al te veel moeite kunnen regelen.

  • Ik zou er nog op terug komen;Bericht gehad van de ontwikkelaar dat het enorm druk was en daarom allereerst excuses voor de verlate reactie. Heb 100.000 credits zonder verdere vragen retour gekregen in mijn account. Een bericht sturen is dus zeker wel de moeite waard als je met dit probleem zit :)