MMT-Meldingen zonder 10 Ambulanceposten

  • Hoi,



    Ik heb gisteren voor 50 coins een mmt standplaats aangeschaft toen ontdekte ik het tabje "mogelijke meldingen" en bij de mmt meldingen staat dat er minimaal 10 ambuposten benodigd zijn welke ik nog lang niet heb


    Krijg ik nou toch de mmt meldingen of ga ik eerst tot de 10 ambu posten moeten wachten met een mmt dat niks kan? dit stond namelijk nergens vermeld


    En bij het aanschaffen van een helikopter staat ook niet "benodigd vanaf 10 ambuposten"



    Help

  • het stond op het forum bij tabje nieuws en dan lifeliner:


    Ja hoor! Daar is hij: Het Mobiel Medisch Team in de Lifeliner. Nederlands meest mooie manier van ter plaatse komen is nu ook in het spel! De MMT - Arts zal over 2 weken aan de gang moeten met de meest grote meldingen vanaf 10 ambulance posten!
    Let wel op, hij is duur. Er is ook een nieuwe opleiding benodigd. Pas over 2 weken komen er meldingen voor, tot die tijd kun je het rustig kopen en opleiden. Check vanmiddag ook de handleiding op het Forum!

  • Zover ik weer, krijg je de meldingen van de MMT inderdaad pas, wanneer je aan alle eisen voldoet. Dus de minimaal aantal ambulanceposten en een opgeleide arts.
    Ook wanneer je kijkt bij het kopje "Mogelijke incidenten" onder aan de pagina van het spel,zie je welke meldingen je kan verwachten, qua vereisten en wat je hebt. De meldingen die je kan krijgen zijn met een grijs-tint, en de meldingen waaraan je nog niet aan de vereisten doet is wit.


    Ik merk snel genoeg of ik je de juiste informatie heb gegeven.

  • 2. Dus ik krijg pas meldingen ervoor bij 10 ambu posten? dus ik kan beter mn coins terugvragen dan?

    Je krijgt inderdaad pas je meldingen bij een minimaal aantal van 10 ambulance-standplaatsen. Hierbij tellen ook ambu-uitbreidingen op een brandweerkazerne mee. Dus mocht je een kazerne hebben uitgebreid met een standplaats voor een ambulance, telt dit ook als één ambu-post.

  • ik heb 10 ambulance posten en een life liner alles lijkt dus voor elkaar de personen hebben allemaal mmt opleiding gehad en alles staat nu al 3 weken klaar maar er komen geen meldingen voor binnen
    wat is er FOUT
    ik hoor alleen maar reacties dat mensen niet voldoen aan eisen maar dat kan het bij mij niet zijn alles is voor elkaar alleen de meldingen nog niet

  • ik volfdoe aav alle voorwaardes alleen zijn de grote meldingen allemaal nog niet groen
    volledig uitgebouwde eerstehulp en alle mogelijkheden in het ziekenhuis zijn open
    dus ik zie niet waarom die dan nog niet groen zijn

    Weet je echt 100% zeker dat je 10 ambulancestandplaatsen hebt?
    Ziekenhuizen en MMT standplaatsen tellen niet mee, alleen de echte ambulancestandplaatsen en uitbreidingen op de kazerne.
    Wat jij schrijft over 'Volledig uitgebouwde eerstehulp en mogelijkheden in het ziekenhuis' heeft dus geen enkele invloed op het krijgen van MMT meldingen.


    Maak je trouwens gebruik van ambulance uitbreidingen op een of meerdere brandweerkazernes?
    Zo ja, heb je deze uitbreidingen allemaal op beschikbaar staan?
    Als je een brandweerkazerne uitbouwt en vervolgens op 'Niet beschikbaar' klikt, telt die uitbreiding niet meer mee met het aantal posten, ondanks dat je hem wel uitgebouwd hebt en ze ook nog gewoon kan gebruiken...



    Uitzetten van een ambulancestandplaats; na deactiveren kan de standplaats nog gewoon gebruikt worden net als normaal, maar de uitbreiding telt niet mee als post


    Groet, Data

  • ik heb 11 ambu plaatsen in mijn standplaats zitten dus mijn idee is dat voldoende

    Nee, die 11 plaatsen heten geen ambulance standplaatsen, maar gewoon uitbreidingen.
    Een ambulancestandplaats is een plaats (en dus geen garage ofzo) waar je meerdere ambulances kunt stallen door dit gebouw uit te breiden.


    Als jij dus 1 standplaats hebt met 11 ambulances, moet je nog 9 standplaatsen bouwen (via 'Nieuw gebouw' bij je kazerne/posten lijst links onderin).
    Dan pas zul je MMT meldingen krijgen.


    Groet, Data