verplaatsing posten

  • Goedeavond, Ik heb een vraag zou er een dag kunnen komen dat je gratis alle posten kan herplaatsen eenmalig?


    Aangezien het bij mij is begonnen als een grap door gewoon maar wat neer te zetten nu ik het langer speel zet ik ze op realistisch plekken alleen de eerste paar niet.


    Zijn er meer mensen die dit een goed idee lijken?

  • Ik begon aan het begin geheel onrealistisch (1,5/2 jaar terug) en had uiteindelijk iets van 30 brandweerposten, ik wilde later realistisch gaan spelen en had dus alle posten verwijderd en begon opnieuw te bouwen, was inderdaad fijn geweest als je ook eenmalig gratis kon verplaatsen

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Persoonlijk vind ik dat het niet slim is om dat gratis te kunnen doen.
    Ik zie op veel topic's de term ''realisme'' voorbij komen en denk dat het niet echt realistisch is dat je zomaar een post kunt verplaatsen.
    Ik snap wel dat je in het begin misschien je post verkeerd neerzet omdat je nog niet goed snapt hoe het spel werkt.
    Daarbij kun je de eerste 24 uur na het plaatsen van een post de post weer weghalen en krijg je je credits gewoon terug.
    En verder vind ik dat als je bent begonnen en zomaar je posten als grap ergens neer gepleurd hebt je daar nu maar mee moet dealen.
    Plus als je nu echt serieus wil gaan spelen je dan nu 1 voor 1 je wagens naar een serieuze post kan gaan verplaatsen en je de oude posten weg kan doen.
    Tot slot zou ik het misschien wel een idee vinden dat je je post kan verplaatsen maar daar een flinke stapel credits voor mag betalen.

  • Ik denk niet dat dit wenselijk of haalbaar is.
    Risico is dan namelijk dat mensen hun posten naar de incidenten verplaatsen, aanrijtijden verdwijnen en er dus eigenlijk valsgespeeld wordt.
    Eens in de week een post gratis verplaatsen zou dan nog een optie kunnen zijn..


    Maar ik denk niet dat hier op korte termijn iets gaat veranderen.