Posities door dylantje000

Hey,

Ik heb een voorstel om het makkelijker te maken om in een bericht je teamgenotem te taggen als je een bericht naar ze wil sturen in de chat of in de ''mail''.
    Waar ik nog wel eens last van heb is dat iemand een moeilijke username heeft dat je tijdens het typen al snel een foutje maakt in de naam achter het @.
    Misschien is het een goede toevoeging aan het spel dat zodra je de eerste letter achter het @ hebt getypt er een lijstje tevoorschijn komt met je teamgenoten die die letter als eerste letter als username hebben.
    Misschien een beetje lastig uitgelegd en daarom zal ik het proberen het een beetje visueler te maken.

Voorbeeld:

@p

@pietje123
    @pieterisdebeste
    @papabeertje
    @pittigetante97
    @paddingtonfan
    @piet_Paulesma
    ---
    @pi

@pietje123
    @pieterisdebeste
    @pittigetante97
    @piet_Paulesma
    ---
    @pie

@pietje123
    @pieterisdebeste
    @piet_Paulesma
    ---
    Nels2410

@pietje123
    @pieterisdebeste
    @piet_Paulesma
    ---
    Nels2410e

@pieterisdebeste

Ik hoop dat jullie nu een beetje snappen wat ik bedoel.
    Wat ik wel zou doen is dat het dan hoofdlettergevoelig is.
    Ook zou ik zeggen dat het wel echt precies moet kloppen.
    Ik bedoel dat als je bijvoorbeeld net als in het voorbeeld @pie intypt je NIET bijvoorbeeld @Willempie123 te zien krijgt.
    Want dan zou bijvoorbeeld bij een e ofzo al bijna je hele team te zien krijgen.
    Of het nou op alfabetische volgorde word weergegeven maakt mij niet zoveel uit.
    Ik denk ook dat het slim is om niet een hele lange lijst te openen met usernames die overeen komen maar misschien gewoon een klein venstertje met 3 namen en dat je kan scrollen bijvoorbeeld.

Ik weet dat ik veel suggesties doe op dit forum en achteraf denk ik bij sommige ook van ''ja dit was een beetje onnodig'' maar ik denk dat dit een mooie toevoeging zou zijn.

(alle namen in het voorbeeld zijn verzonnen omdat ik niet random mensen wil taggen ivm privacy ofzo #Article13 :P . sorry als je toch perongelijk getagged bent.)

Groetjes,
    Dylan.

Hey,

Is het een idee om als je een UGS hebt geplaatst je ziet welke wagens hier van jou (en misschien ook van je teamgenoten) daar staan in het overzicht (zie afbeelding).
    Misschien een overbodig maar het kan wel overzicht bieden.
    Ik weet dat je nu op de UGS kunt klikken en dan ziet hoeveel wagens er van wie op de UGS staan maar als dit ook in het venster (bij mij aan de rechterkant) staat hoef je er niet meer op te klikken, en als je een wat grotere speler bent en continue bezig bent met meldingen is het wel zo handig dat je snel kunt zien wat je wil weten.

Groetjes,
    Dylan.

@Data ik vind die extra chat voor admins nog niet zo'n slecht idee want ja er is een forum wat je in kunt stellen voor admins only maar in de chat praat veel makkelijker.
    En daarbij blijft meldkamerspel en online game en zit je dus vaak met vreemde in een team waarvan ik wel snap dat je daar niet zomaar je facebook of mobiele nummer aan wilt geven.
    Wat ik al zei het is een online game dus je weet niet wie er aan de andere kant zit...

Hey,

Ik loop de laatste tijd tegen een fout aan wat best irritant is.
    Ik heb hier 2 screenshots bijgevoegd van MMT waarvan het spel zegt dat deze niet beschikbaar zijn maar dat zijn ze wel.
    Op een afbeelding zie je dat ik zoek op MMT en dat ik geen ''resultaat'' krijg en op het andere plaatje zie je dat ik nog 3 MMT auto's in status 5 heb staan (dus beschikbaar).
    Ik heb dit probleem ook vaak met DM (dienstmotor politie) en sinds kort ook met de DA-HOD (hoofdofficier van dienst brandweer).

MVG,
    Dylan.

@juriaanvv ik snap wat je bedoeld maar als je een voertuig omruild als deze op de post staat kan er ook personeel aan verbonden zijn maar dat word ook automatisch van elkaar losgemaakt zeg maar.
    Maar de tip om eens in de maand even te kijken of alles nog staat hoe ik wil zal ik zeker meenemen.
    Thx!

Hey,

Wat ik in mijn vorige topic al aanhaalde was het uit dienst kunnen nemen (status 6) als dit voertuig niet op de post is (zie link hieronder).
    ( Voertuigen uit dienst halen (status 6) )
    Nu was mijn 2e suggestie om ook voertuigen te kunnen verplaatsen of om te ruilen als deze niet op de post zijn.
    Als een voertuig bijvoorbeeld naar een melding is denk ik dat je hem best van post kan veranderen.
    Hij zal dan na de melding gewoon naar zijn nieuwe post rijden alsof er niks veranderd is.
    Ik hoor de vragen al aankomen van Dylan hoe doe je dit dan met personeel?
    Ik zat te denken dat het voertuig gewoon na de melding naar zijn nieuwe post rijd en zodra die daar is het personeel als het ware terug keert naar de post waar zei eigenlijk bij horen.
    Zo voorkom je ook vals spelen natuurlijk.

Groetjes, Dylan.

Hey,

Ik had een voorstel over het uit dienst halen van voertuigen.
    Dit kan nu namelijk alleen als het voertuig op de post aanwezig is maar het is misschien een handige toevoeging als je dit ook kan doen als deze niet op de post is.
    Wat ik hiermee bedoel is dat ook als je voertuig bij een melding is op terug rijd naar de post je deze uit dienst kan halen en dat het voertuig dan niet meer word ingezet.
    Nu moet je echt wachten met het voertuig uit dienst halen wat heel irritant kan zijn als je als grote speler net als ik veel met A&U regels werkt.

Groetjes, Dylan.

Hey,

Ik werk naast de normale wagens ook met haakarmbakken.
    Nu is het best irritant dat als een haakarmvoertuig een haakarmbak terug brengt naar een melding deze in status 4 komt waardoor ik niet weet of deze beschikbaar is om de volgende bak al op te halen als ik kijk in de voertuigenlijst.
    Ook zou het misschien een idee zijn om een soort door-alarmeer systeem in het spel te verwerken maar dan alleen voor de haakarmvoertuigen zodat je alvast de volgende klus aan een haakarmvoertuig kan geven.
    En terugkomend op de statussen is het niet beter om voor het brengen/ophalen van een haakarmbak naar een melding er een nieuwe status komt?

Groetjes, Dylan.