[FM-012] Spraakaanvraag Politie verbeteren

  • Is het een idee dat het spraakaanvraag venster van de politie kan gaan lijken op de spraakaanvraag venster van de ambulances in opmaak?



    ---------------------------
    Het onoverzichtelijke scherm van de politie spraakaanvragen scherm, onder elkaar, naast elkaar, daardoor onrustiger ogend:



    ---------------------------
    Het overzichtelijke spraakaanvraagscherm van de Ambulances, onder elkaar, oogt opgeruimder:


    Ben benieuwd wat jullie van dit idee vinden?

  • Ik vrees een beetje dat je dan altijd te veel moet gaan scrollen. Op het misschien iets drukkere scherm staan 20 celcomplexen/politiebureaus.
    Op dat van de ziekenhuizen staan er 7.
    Ik heb veel meer cellen dan ziekenhuizen en geregeld steken die wel eens vol waardoor ik nu al eens moet scrollen. Laat staan als we er maar zo weinig zien.
    Tenzij de volle er automatisch uit gefilterd worden natuurlijk. dan zou het een top idee zijn.

  • Ik vrees een beetje dat je dan altijd te veel moet gaan scrollen. Op het misschien iets drukkere scherm staan 20 celcomplexen/politiebureaus.
    Op dat van de ziekenhuizen staan er 7.
    Ik heb veel meer cellen dan ziekenhuizen en geregeld steken die wel eens vol waardoor ik nu al eens moet scrollen. Laat staan als we er maar zo weinig zien.
    Tenzij de volle er automatisch uit gefilterd worden natuurlijk. dan zou het een top idee zijn.

    Goed punt. Of dat de volle politiebureaus en/cellencomplexen onderaan staan inderdaad. Weet niet of dat mogelijk is.

  • Ik ben het wel eens dat de huidige manier enigszins rommelig en onoverzichtelijk overkomt.
    Ik heb hem in ieder geval op de lijst geplaatst.


    Uitwerking zal later naar gekeken worden, maar als iemand een idee heeft anders dan de bovenstaande ideeën zijn die natuurlijk altijd welkom in dit topic


    Data