Weet iemand onder welk district de JJP Oudsingel valt?

Roepnummers basisteams Politie Rotterdam
-
koenb -
16 januari 2018 om 21:01 -
De discussie is opgelost
-
-
Weet iemand onder welk district de JJP Oudsingel valt?
IJsselland (32)
-
IJsselland (32)
Bedankt!
Is iemand ook bekend op welke bureau's de verschillende diensten staan zoals hondengeleiders, bereden politie, verkeerspolitie dan wel landelijke eenheid, en dingen zoals de DSI/het AT en de ME? -
Bedankt!
Is iemand ook bekend op welke bureau's de verschillende diensten staan zoals hondengeleiders, bereden politie, verkeerspolitie dan wel landelijke eenheid, en dingen zoals de DSI/het AT en de ME?Veilingweg 66 zit sowieso team transport, VOA, FO, Team Verkeer, AT, TPE, ME en logistiek
-
Bedankt!
Is iemand ook bekend op welke bureau's de verschillende diensten staan zoals hondengeleiders, bereden politie, verkeerspolitie dan wel landelijke eenheid, en dingen zoals de DSI/het AT en de ME?aan de Galigaanpad in Rotterdam zit de hondengeleiders en landelijke bereden politie
-
Veilingweg 66 zit sowieso team transport, VOA, FO, Team Verkeer, AT, TPE, ME en logistiek
Waar valt de veilingweg precies onder?
Tevens de vraag of er misschien een lijst/overzicht is van de roepnummers?
Kan trouwens zijn dat ik hier over heen gekeken heb op het forum, in dat geval sorry voor de vraagstelling.
-
Waar valt de veilingweg precies onder?
Tevens de vraag of er misschien een lijst/overzicht is van de roepnummers?
Kan trouwens zijn dat ik hier over heen gekeken heb op het forum, in dat geval sorry voor de vraagstelling.
De roepnummers van de basisteams verschillen een beetje per regio. Ik hanteer de lijst hieronder (EDIT: verwijderd wegens foutieve informatie).
Het zijn bij elkaar gesprokkelde delen informatie van verschillende regio's die ik gevonden heb op forums, in videos van de politie, en van kennissen binnen de organisatie.
De roepnummers van het AT/TPE/DSI kon ik nergens vinden. Wel de individuele roepnummers van de operators, maar daar schiet je niks mee op in dit spel. Deze zijn te vinden op wikipedia als je ze toch wilt weten. Andere roepnummers heb ik geen kennis over. -
Dit is ook een handig plaatje ter illustratie over de districten en basisteams
-
Ik heb net deze flashcards gevonden voor de LE roepnummers. Geen idee of deze accuraat zijn, maar hier is de link.
-
BERICHT VERWIJDERD, FOUTIEVE INFO
-
De TPE is iets typisch Rotterdams. Ze maken gebruik van de roepnummers beginnend met RT06. Ze rijden als er geen TPE inzet is gewoon mee op meldingen dus vallen gewoon onder RT0601, RT0602 enz.
-
De TPE is iets typisch Rotterdams. Ze maken gebruik van de roepnummers beginnend met RT06. Ze rijden als er geen TPE inzet is gewoon mee op meldingen dus vallen gewoon onder RT0601, RT0602 enz.
Naar mijn info is de TPE RT07, niet 06, maar dit weet ik niet zeker
-
Naar mijn info is de TPE RT07, niet 06, maar dit weet ik niet zeker
Op het instagram account van OC Rotterdam staat een kopje "vragenrondje" Hierin wordt een keer langs het scherm met eenheden gegaan. Daar zie ik toch echt TPE als RT06
-
Excuus, je hebt gelijk. Ik zat met de 7 in mijn hoofd van de zeehavenpolitie... RT71
-
Dankjewel voor de moeite
Hier kan ik wel even mee voor uit.
-
Op het instagram account van OC Rotterdam staat een kopje "vragenrondje" Hierin wordt een keer langs het scherm met eenheden gegaan. Daar zie ik toch echt TPE als RT06
Heb deze net zitten kijken. Veel info uit kunnen halen! voor het gemak (van anderen vooral, heeft mij veel tijd gekost) heb ik het even in een spreadsheet gezet: https://docs.google.com/spreadsheets/d…dit?usp=sharing voor toevoegingen/aanpassingen even een DM op discord (@lordust), of een berichtje in dit topic.
-
Kan iemand me zeggen waar de waterwerpers normaal staan ( als ze niet stuk zijn
).
-
Kan iemand me zeggen waar de waterwerpers normaal staan ( als ze niet stuk zijn
).
Wat ik zo heb kunnen vinden is in Den Haag Leidschenveen - Ypenburg en Rotterdam Veilingweg.
Mocht de informatie op internet nog juist zijn. -
De ME zit bij de veilingweg, zou logisch zijn als de waterwerpers daar dan ook staan.
-
Er gaat een nieuw politie gebouw komen aan de Stolwijkstraat 2-8, Rotterdam. (Naast het Maasstad ziekenhuis en Albeda College) De functie en datum van ingebruikname weet ik niet.
Ze zitten nu middenin de bouw. Heeft iemand verdere informatie? -