Bestaat wel maar is een premium versie volgens mij.. Op het Duitse forum vind je een script dat hetzelfde doet: fahrzeug tableau als ik het goed heb onthouden
12-10-2017 Nieuw Design
-
-
Ik ben premium, en heb het precies toch nog niet gevonden
-
https://www.meldkamerspel.com/statusoverzicht volgens mij
-
https://www.meldkamerspel.com/statusoverzicht volgens mij
Mooi, was ik al vergeten
-
Ik heb een idee. Zou het mogelijk zijn om in het venster "Gebouwen" een zoekfunctie toe te voegen. Net als wat je nu kan bij het doorzoeken van je voertuigen bij alarmeren van een melding.
Je kan op zich wel filteren tussen de 5 categorieën Brandweer, Ambulance, Meldkamer, Politie en School, maar ik heb inmiddels al een stuk of 90 brandweerkarzenes, 30 ambulanceposten en 30 politiebureaus en dab moet je continu nog steeds een heel stuk naar beneden scrollen om bij de betreffende gebouw te komen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
-
Onderstaand idee is bedacht door @Gatsybah. Misschien is het iets om toe te kunnen voegen in het nieuwe design als optie:
-
is de nieuwe design straks voor een ieder beschikbaar of alleen voor premium leden als ie uit de beta kom?
-
Bestaat wel maar is een premium versie volgens mij.. Op het Duitse forum vind je een script dat hetzelfde doet: fahrzeug tableau als ik het goed heb onthouden
is niet in premium versie terug te vinden, heb er ooit weleens aandacht aan besteedt om t werkend te krijgen, onlangs had @politie2016 in onderwep AVLS/GIS Toevoegen aan het Spel dezelfde vraag, daar staan de links en verwijzingen om t werkend te moeten krijgen, maarja dat laatste ontbreekt natuurlijk het werkende gedeelte, maar wie weet is het toekomst
-
is niet in premium versie terug te vinden, heb er ooit weleens aandacht aan besteedt om t werkend te krijgen, onlangs had @politie2016 in onderwep AVLS/GIS Toevoegen aan het Spel dezelfde vraag, daar staan de links en verwijzingen om t werkend te moeten krijgen, maarja dat laatste ontbreekt natuurlijk het werkende gedeelte, maar wie weet is het toekomst
meldkamerspel.com/statusoverzicht Is de functie voor premiumspelers. Zoals ik eerder al aangaf.
De server van Fahrzeugtableau lijkt momenteel offline te zijn. dus die functie biedt helaas geen soelaas
-
Misschien een idee voor Sebastiaan, zelf .... zo'n platform maken want het huidig statussenscherm is wat groot en onoverzichtelijk .
Voorbeeldje van statusscherm gemaakt van hoe het er zou kunnen uit zien:
[Blockierte Grafik: https://preview.ibb.co/k2shdR/statusnieuw2.png]
[Blockierte Grafik: https://ibb.co/cSctk6][Blockierte Grafik: https://ibb.co/cSctk6] -
Volgorde incidenten aanpassen dmv slepen. Zou dat een (nuttige) toevoeging zijn?
Persoonlijk zou ik het fijn vinden als ik bepaalde incidenten die in behandeling zijn naar boven te kunnen slepen. Oranje en rode meldingen komen dan daaronder.
Of;
Wellicht zou het een automatische functie kunnen worden, nieuwe incidenten rood altijd onderaan, stuur je voertuigen naar een melding dan worden ze oranje, en springen ze naar boven (boven de rode incidenten)
Zijn de benodigde voertuigen gearriveerd, springt het incident op groen en schuift hij door naar boven (boven de oranje meldingen) -
Zou het misschien een optie dat je de losse velden ook kan verplaatsen naar een 2e of 3e scherm?
-
er zit nog een klein verbeterpunt in het nieuwe design, als je het statusoverzicht niet open hebt staan en een spraakaanvraag krijgt, dan wordt het icoontje groen. Als je dan deze spraakaanvraag afhandelt zonder daarbij het statusoverzicht te openen, blijft het icoontje groen, ook al is de aanvraag al lang behandeld.
Ga zo door!
-
er zit nog een klein verbeterpunt in het nieuwe design, als je het statusoverzicht niet open hebt staan en een spraakaanvraag krijgt, dan wordt het icoontje groen. Als je dan deze spraakaanvraag afhandelt zonder daarbij het statusoverzicht te openen, blijft het icoontje groen, ook al is de aanvraag al lang behandeld.
Ga zo door!
Misschien als aanvulling hierop, dat je eventueel de statusmeldingen van voertuigen/spraakaanragen op de map kan plaatsen, maar dan zonder die witte achtergrond.
-
Misschien als aanvulling hierop, dat je eventueel de statusmeldingen van voertuigen/spraakaanragen op de map kan plaatsen, maar dan zonder die witte achtergrond.
dit is al mogelijk via de optie spraakaanvragen op kaart weergeven via de LSS manager, de statusmeldingen van voertuigen mag lekker van het scherm wegblijven, je zou dan tureluur worden van al die statusaanpassingen van alle voertuigen alleen het belangrijkste is te zien.
-
@sanbels en @Masterblaster dat weet ik, maar dat is niet precies wat ik bedoel, ik snap dat als je statusmeldingen openzet, dan word het icoontje niet groen. (logisch want andersom is het namelijk wel zo, haha)
Het punt wat ik bedoel is dat het icoontje vanaf groen weer rood zou moeten worden als de aanvraag afgehandeld is, zonder de statusmeldingen daarvoor te openen. -
hmmm de statusmelding wordt pas groen bij status 5 - dus als t voertuig op de post & beschikbaar is.
mits je wat anders bedoel zoals de meldings icoon. Anders snap ik je niet direct eerlijk gezegd...
-
@Jan-A bedoelt volgens mij het volgende.
Wanneer je het Statusmeldingentabblad niet open hebt in de nieuwe layout en je krijgt een spraakaanvraag, wordt het icoontje onderin je scherm, waarmee je het tabje kunt openen en sluiten, groen.
Als je vervolgens in een melding een spraakaanvraag beantwoord, en dus niet door op de spraakaanvraag te klikken in het statustabje, blijft dit icoontje groen en lijkt het dus alaof er een nieuwe aanvraag is, die al lang is afgehandeld...Is dus inderdaad een verbeterpunt, maar niet iets dringends
Data
-
@Jan-A bedoelt volgens mij het volgende.
Wanneer je het Statusmeldingentabblad niet open hebt in de nieuwe layout en je krijgt een spraakaanvraag, wordt het icoontje onderin je scherm, waarmee je het tabje kunt openen en sluiten, groen.
Als je vervolgens in een melding een spraakaanvraag beantwoord, en dus niet door op de spraakaanvraag te klikken in het statustabje, blijft dit icoontje groen en lijkt het dus alaof er een nieuwe aanvraag is, die al lang is afgehandeld...Is dus inderdaad een verbeterpunt, maar niet iets dringends
Data
inderdaad, dat bedoel ik.
is het ook niet, wel hinderlijk
-
Was het ook de bedoeling dat het aanklikken van een alarm het alarm in het huidige tabblad opent, waarna je het hele spel opnieuw moet starten om bij de kaart te komen? Daar heb ik nu dus alleen maar last van.