Hulpdiensten Ter Plaatse Aansturen

  • Beste Spelers,


    Ik heb iets bedacht wat misschien een grote toevoeging is :


    En dat is dit:


    - Het zou vet zijn als je een melding krijgt bijvoorbeeld Brand+ongeval en je stuurt brandweer en ambu en politie erop en dan zou leuk zijn als ze er dan zijn dat je je zelf kan kiezen welk voertuig wat doet dus je heb 2 politie gestuurd druk je op 1 auto en druk je bijv op veiligstellen druk je op de andere politie om de patient te helpen en je drukt op brandweer en dan kies je blus voertuig en ambu help de patient en dan kan je nog een Brandweer sturen en dan klik je op blus ook voertuig of je kiest bevrijd van beknelling.


    Leuke toevoeging ik hoor graag wat jullie er van vinden! ( Misschien kan het niet in het spel of het is veelste groot maar wie weet )


    Groet,
    MeldkamerCentralist

  • Dus als ik het goed begrijp per voertuig beslissen wat het voertuig doet?
    Dan heb je dus een x aantal klikken extra uit te voeren, kan je in theorie een noodhulp een 'bevrijding' van beknelling laten doen..


    Er van uitgaande dat elke hulpverlener weet wat zijn of haar taak is, lijkt mij dit niet echt een goede toevoeging.

  • Ik denk persoonlijk dat we niet te ver moeten doorslaan... als ik dat wil dan kan ik net zo goed een spelletje spelen zoals Emergency (PC)

  • Lijkt mij persoonlijk geen goede toevoeging...


    Een meldkamercentralist van bijvoorbeeld de brandweer bepaalt ook niet welke manschap welke taak uitvoert, dat is iets dat de BvD/OvD ter plaatse bepaalt...
    Hetzelfde voor de ambulance en de politie, waarbij de centralist ook niet bepaalt welk slachtoffer behandeld / verdachte aangehouden moet worden ;)


    Data

  • Lijkt mij persoonlijk geen goede toevoeging...
    Een meldkamercentralist van bijvoorbeeld de brandweer bepaalt ook niet welke manschap welke taak uitvoert, dat is iets dat de BvD/OvD ter plaatse bepaalt...
    Hetzelfde voor de ambulance en de politie, waarbij de centralist ook niet bepaalt welk slachtoffer behandeld / verdachte aangehouden moet worden ;)


    Data

    Nee daar heb je ook gelijk in. Maar ik dacht misschien leuke toevoeging om iets meer te doen je moet nu alleen een beetje te klikken en ja dat vond ik iets saaier dus dacht misschien dat je iets meer moet doen waar het spel ook leuker op word!

  • Dit idee komt waarschijnlijk van 112Simulator....
    Ik zie hier geen voordeel van, dan liever of de blauwe kolom uitbreiden of een melding weer toevoegen.

  • Ik ben juist hier gebleven nadat ik dit voor het eerst speelde na 112simulator. De reden dat ik hier ben gebleven is dat dit veel realistischer is, meerdere posten en meldkamers mogelijk, voertuigen kolommen (brandweer, politie en ambulance) ook op aparte plaatsen staan ipv bij elkaar op 1 post, en het personeel van de voertuigen hier weten zelf wel wat ze moeten doen, ik snap waar je het idee van hebt, maar zoals eerder gezegd, niet bepaald toegevoegde waarde ;)

    niet echt een toevoeging.

    niet te ver doorslaan

    geen toegevoegde waarde.

    geen goede toevoeging...

    Ik wil niet heel negatief ofzo overkomen en ik klink nu misschien een beetje als een l*l, maar zo bedoel ik het uiteraard niet, door die stukjes citaat wil ik natuurlijk @Nitza, @Kevej, @piet2001 en @Data niet gemeen e.d. laten overkomen.

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P