10-09-2017 112 On Wheels Venlo

  • Kennen jullie 112 On Wheels? Het twee-na grootste evenement na Rescue Vlissingen? Wij wel! En wij gaan 10 september als Meldkamerspel naar Venlo. Jullie zijn van harte welkom om met ons te spreken over de voortgang van ons spel! Bereid je vragen alvast voor, wij zien jullie graag daar.



    Meer informatie over het evenement is te vinden op de website http://www.112onwheels.nl/. Wij staan op de deelnemerslijst voor de 112 Markt.



    Laat het al je vrienden weten en noteer het in de agenda. Tot 10 september in Venlo!

  • leuk, ging in t verleden altijd naar de IVIC, maar dit is ook leuk om naar af te reizen, mits t mogelijk is.


    ik neem aan dat meldkamerspel ook iets bijdraagt aan de doelstelling van 112 on wheels of dat ze rond deze periode met een speciaal of uniek spel uitbreiding komen om deze stichting een warm hart toe te dragen.


    Doelstelling 112onwheels : geld ophalen voor de stichting Wens in Beweging -http://www.wensinbeweging.nl/

  • Nou iedereen die goud heb gefeliciteerd, maar ik neem aan dat spelers die niets hebben gedoneerd ook in weze een beloning krijgen zoals bijvoorbeeld de zilver uitvoering of brons, uiteindelijk maken de spelers het spel groot, zij geven mond tot mond reclame af waar het spel zich op ontwikkel.
    En zonder hun hulp hadden jullie daar nooit kunnen staan.

  • Je krijgt een award = mensen hier niet tevreden en zagen.


    Stel dat je niets kreeg in Venlo was er wellicht ook ontevredenheid en gezaag....



    Achja perfecte weerspiegeling van den hedendaagse maatschappij waar mensen altijd maar klagen en zagen, en er nooit nog iets goed is :-)

  • Zagen doen we in een bos, dit zijn gewoon open vragen die gesteld worden..

  • Zagen doen we in een bos, dit zijn gewoon open vragen die gesteld worden..

    Zie de vraag niet echt in uw comment....


    Maarja als ik daar in uw signature 'vrouwbrein' zie staan dan besef ik plots dat ik van tactiek moet veranderen ;-). Ik knik volmondig ja en geef je gelijk ( meestal helpt dat bij de vrouwen :saint: :saint: :saint: :saint: :thumbsup: )

  • Wat ik ook gewoon wil zeggen, @Woukaa en @Timo641 zijn 2 toffe knullen.. Ze steken heel veel vrije tijd in het spel, zodat wij spelers veel plezier kunnen maken. Jammer genoeg zijn ze wel redelijk gebonden door de beslissingen uit Duitsland. Hier kunnen ze zelf ook niets aan doen.


    Als ik in de plaats van wouka of timo zou zijn en steeds weer negatieve commentaren lees zou ik dat ook niet leuk vinden.



    Daarom ook af-en-toe eens een positieve noot is meer dan welkom ;-) @Woukaa en @Timo641 respect voor jullie werk :thumbsup:

  • Zie de vraag niet echt in uw comment....
    Maarja als ik daar in uw signature 'vrouwbrein' zie staan dan besef ik plots dat ik van tactiek moet veranderen ;-). Ik knik volmondig ja en geef je gelijk ( meestal helpt dat bij de vrouwen :saint: :saint: :saint: :saint: :thumbsup: )

    Zoals je kan lezen stellen zowel mastermind als pascal een vraag..
    Top argument het brein van een man werkt inderdaad anders dat bevestig je maar weer. Ondanks dat, fijn dat jij mij gelijk geeft maar blijf je wel u zeggen? :*

  • Nou, dan zal ik de "open vragen" voor jullie beantwoorden, zoals dat hoort ;)


    Nou iedereen die goud heb gefeliciteerd, maar ik neem aan dat spelers die niets hebben gedoneerd ook in weze een beloning krijgen zoals bijvoorbeeld de zilver uitvoering of brons, uiteindelijk maken de spelers het spel groot, zij geven mond tot mond reclame af waar het spel zich op ontwikkel.
    En zonder hun hulp hadden jullie daar nooit kunnen staan.

    Bij deze bedankt aan alle spelers. Deze keer is er iets extra's voor de spelers die de reis maken naar Venlo, omdat wij iets extra's daarvoor op z'n plaats vinden. En natuurlijk veel meer dank aan de spelers die gisteren coins hebben gekocht. Ik vind het ook prima om elke maandag alle spelers hier op het forum te bedanken, zonder spelers zijn we nergens. Maar volgens mij "belonen" we al aardig, zonder het werk dat onder andere wij uitvoeren spelen we meldkamerspel allemaal zonder updates...


    Nou dat is ook wat, naar fucking venlo gaan voor een awardje.. geef elke maand geld uit aan coins behalve gisteren en nu heb ik dus dubbel pech.
    Ah top man,

    Sorry daarvoor, gisteren ging de opbrengst naar het goede doel en kreeg je daarom een award of je bezocht de beurs. Omdat je elke maand geld uitgeeft aan coins, kun je het spel überhaupt spelen, lijkt me voldoende voldoening. En laten we eerlijk zijn, we hebben het over een award, er zijn mensen die het zwaarder hebben in de wereld.



    en wat is nu de grote verrassing?? of ben ik de enige die dat denkt?

    Goede gedachte :) Eigenlijk waren dat er twee: 50% van de opbrengst ging naar het goede doel, en daarnaast was ook Sebastian zelf aanwezig in Venlo, de uitgelezen kans om de maker van het spel te spreken.



    Natuurlijk is het vervelend te lezen dat niet iedereen het eens is met de manier waarop wij bezig zijn met bepaalde zaken in het spel, maar aan de andere kant ben ik blij dat jullie zaken delen. Natuurlijk doen wij ook niet alles goed en zijn er punten voor verbetering. Bedenk alleen ook dat Wouter en ik allebei gewoon 40 uur in de week werken en allerlei andere activiteiten hebben naast werk. Als wij vervangen moeten worden door andere personen, prima, geef maar aan bij Sebastian zou ik zeggen. Toch zijn we blij dat jullie allemaal spelen ;)



    @stijnh bedankt voor het positieve woord, leuk om te lezen.



    Ohja er voor degenen die het nog niet gelezen hebben: door de Coins actie is er, met eigen inleg van Sebastian erbij, 200 euro opgehaald voor stichting Wensambulance Limburg. Wat mij betreft een prachtige opbrengst :)

  • Ik las dat Sebastian er zelf ook was, zijn er misschien zaken die besproken zijn en gedeeld kunnen worden ?


    Inhoudelijk hebben we eigenlijk de grote plannen al in een eerder stadium met Sebastian doorgesproken. Voor de zomervakantie hebben Wouter en ik deze lijst nogmaals doorgesproken en inhoudelijk uitgewerkt.


    Gisteren hebben Wouter en ik nog wel besproken hoe we hier verder mee om moeten gaan. Met Sebastian hebben we gisteren geen inhoudelijk zaken besproken.

  • Stoppen is ook wat overdreven lijkt mij, misschien een idee om het team uit te breiden om de werkdruk te verlichten ?

  • 200 euro is beter dan niets, uiteindelijk gaat het om het doel natuurlijk, en die stichting kan elke cent gebruiken als ik de jaarboeken zo inkijk.


    laten we dan maar een andere vraag stellen, gaan jullie meer van dit soort acties doen of is was dit iets eenmaligs

  • Stoppen is ook wat overdreven lijkt mij, misschien een idee om het team uit te breiden om de werkdruk te verlichten ?

    Wat mij betreft gaat er ook helemaal niet gestopt worden, ik gaf alleen aan dat de spelers wel tevreden moeten zijn met onze werkzaamheden.


    We zijn van mening dat we het qua team op dit moment voldoende hebben ingericht, kijkende naar de mogelijkheden vanuit Duitsland. @Data heeft onze taken op het forum overgenomen, waardoor wij gewoon met de inhoud bezig kunnen zijn. Verdere uitbreiding van het team betekent meer communicatie en dat is juist hetgeen tijd kost. Het team moet allemaal er iets van vinden immers, en terecht ook. Het is niet zo dat er teveel werk is voor de weinig tijd, eerder te weinig tijd voor de dingen die moeten gebeuren als je begrijpt wat ik bedoel ;)



    200 euro is beter dan niets, uiteindelijk gaat het om het doel natuurlijk, en die stichting kan elke cent gebruiken als ik de jaarboeken zo inkijk.


    laten we dan maar een andere vraag stellen, gaan jullie meer van dit soort acties doen of is was dit iets eenmaligs

    200 euro is een mooie opbrengst voor een dag en vast en zeker zeer welkom voor de stichting.


    In principe is dit niet iets eenmaligs, de aanloop op de dag was positief om dit vaker te doen. Het volgende evenement moet echter wel zodanig zijn dat ook daar voldoende aanloop is.

  • ik vindt prima gaan als je het voor de awards gaat doen vindt ik dat beetje jammer dat er zo over gevallen wordt blijft voor de mensen die het spel maken ook vrije tijd en tenslotte gaat het om de meldingen en uitbreidingen natuurlijk en niet of je nou een pimpel paarse zwarte witte regenboog kleur awards krijgt ik koop ook vaak coins maar voor het spel en gister niet ja jammer dan coins blijven even veel waard alleen gaat je helft naar een goed doel ja dat is een pluspunt dat daar voor beloont wordt ik werk zelf in de ouderenzorg en je moet is zien hoe gellukig die mensen zijn met die laatste wens dat er dan er dan een award voor komt is een leuke bijkomst


    nogmaals doe je het voor de awards of omdat je het spel leuk vindt als het is


    groet :-)

    Vrijwilliger bij Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond Alarmploeg opstapper/Senior lifeguard/EHBO+/DAN bij Reddingsbrigade Hellevoetsluis,Noodhulpteam Plus lid,voormalig SIGMA lid,diverse Ambulance stages gelopen in Rotterdam RIjnmond/Broeder in de Gezondheisdzorg :thumbsup: :thumbup: :!: :?:


    1 team 1 taak VRR & HM & Buren :!: :!:

  • laten we vooropstellen dat ik niemand wil afkraken of de grond in wil stampen heb jarenlang vrijwilligerswerk gedaan en volgens mij doe ik dat nog steeds onbewust dus ik heb veel respect voor dat soort mensen zij zijn de integriteit van deze samenleving help waar elkander kan helpen.


    dus @Timo641, @Woukaa, @Data bedankt en keep up the good work.


    maar begrijp me niet verkeerd door te zeggen dat dit soort acties vanuit het spel misschien wat eerder naar buiten gebracht kan worden dan op de dag zelf, niet iedereen wist van deze actie namelijk. Ik zie namelijk geen verschil of het op de dag of een week eerder dit bekend wordt gemaakt dan alleen de doelgroep groter zal worden.