[FM-010] Verhoging aantal Geplande Inzetten

  • Is het niet mogelijk om het aantal geplande inzetten te verhogen naar gelang het aantal posten dat je hebt ? Bvb standaard max 2 + 1 per 50 gebouwen ofzo ?


    Ik kan momenteel 224 interventies tegelijk krijgen, dus 2 geplande inzetten is niet zo veel dan hé ;-)

  • Ik vindt het niet zo heel erg dat er niet veel geplande inzetten zijn...
    Zeker niet als ik kijk hoeveel inzetten ik heb waarbij ik ME nodig heb....
    Ik snap dat het voor de grotere spelers onder ons misschien weinig is maar voo de kleine spelers juist genoeg.
    Of dit aantal moet aanpassen naar rato posten weet ik niet, misschien dat je dan toch in de knoei komt met de speciale voertuigen om het zo even te noemen.

  • Ik vindt het niet zo heel erg dat er niet veel geplande inzetten zijn...
    Zeker niet als ik kijk hoeveel inzetten ik heb waarbij ik ME nodig heb....
    Ik snap dat het voor de grotere spelers onder ons misschien weinig is maar voo de kleine spelers juist genoeg.
    Of dit aantal moet aanpassen naar rato posten weet ik niet, misschien dat je dan toch in de knoei komt met de speciale voertuigen om het zo even te noemen.

    Mja per 50 posten 1 geplande inzet erbij is niet veel hé ...
    Als je bvb 100 posten hebt kan je toch 4 geplande inzetten afwerken he ( of alleen of in team )


    Ik heb trouwens nog geen enkele geplande inzet gehad waar ik ME moet sturen.



    En dat argument voor kleine spelers, voor hun is het net genoeg ... maar in dit systeem zal de kleine speler ook maar 2 inzetten krijgen ;-)

  • Ik zeg ook niet dat ik je niet begrijp....
    En er zal waarschijnlijk zeker een mouw aan te passen zijn.
    Dus je hebt ontruiming kraakpand nog niet gehad begrijp ik?

  • Ik kan me inderdaad voorstellen dat 2 Geplande inzetten op 224 Reguliere meldingen best wel aan de lage kant is...
    Ik weet niet of het technisch mogelijk is om het maximum Geplande inzetten op het aantal posten te baseren middels een formule, maar dat lijkt me wel (meldingen zijn meldingen, niet?)
    Kunnen het in ieder geval vragen aan Sebastian ter zijner tijd...


    @Woukaa / @Timo641, kan ie wat jullie betreft ook op de Ideeënlijst?


    Data