[FO-010] Notities maken

  • Zelf heb ik een tekstbestandje gemaakt van alle kazernes en de wagens waarmee ik wil uitbreiden. Maar ik speel op verschillende apparaten soms en het beste is om zulke gegevens bij je account samen te hebben.


    Mij lijkt het een vrij simpele toevoeging om een tab of iets aan te maken waar je notities in kan zetten. Bijvoorbeeld onder "Profiel -> <Spelersnaam>" of via je Meldkamer een tab daar kunnen neerzetten. Het forum leent zich er net niet voor vind ik zelf.


    Is het een optie? ^^

  • Zelf heb ik een tekstbestandje gemaakt van alle kazernes en de wagens waarmee ik wil uitbreiden. Maar ik speel op verschillende apparaten soms en het beste is om zulke gegevens bij je account samen te hebben.


    Mij lijkt het een vrij simpele toevoeging om een tab of iets aan te maken waar je notities in kan zetten. Bijvoorbeeld onder "Profiel -> <Spelersnaam>" of via je Meldkamer een tab daar kunnen neerzetten. Het forum leent zich er net niet voor vind ik zelf.


    Is het een optie? ^^

    ik zelf zie hier het nut niet echt van denk dat maar weinig spelers dit echt fijn zullen vinden maar kan het ook helemaal fout hebben

  • @raf Als ik 3 verschillende notities of papiertjes moet gebruiken dan word het niet echt prettiger en overzichtelijker, vandaar. En ik ben ook niet van plan om een notitieblok overal mee naartoe te nemen voor dit spel haha.


    @fernando Ik verwachtte ook niet heel veel enthousiasme ervoor, maar persoonlijk zou ik er wel iets mee kunnen dus ik heb het toch voorgesteld.


    Maar goed als ik de enige ben met interesse dan zou het wel heel exclusief worden... :p

  • Waar je ook notities kan bewaren is bij profiel en dan bij het kopje "Tekst en foto". Daar kun je notities zetten zonder dat andere dat kunnen aanpassen. Nadeel is dat anderen het kunnen zien als ze op je profiel kijken. Maar je kan het makkelijk bijhouden zeker voor het doel waar jij het voor wil gebruiken. Namelijk overzichten bijhouden van posten en nieuwe mogelijke uitbreidingen.

  • Zelf heb ik een tekstbestandje gemaakt van alle kazernes en de wagens waarmee ik wil uitbreiden. Maar ik speel op verschillende apparaten soms en het beste is om zulke gegevens bij je account samen te hebben.


    Mij lijkt het een vrij simpele toevoeging om een tab of iets aan te maken waar je notities in kan zetten. Bijvoorbeeld onder "Profiel -> <Spelersnaam>" of via je Meldkamer een tab daar kunnen neerzetten. Het forum leent zich er net niet voor vind ik zelf.


    Is het een optie? ^^

    Google Drive wellicht een optie? ;)
    Gebruik ik hier zelf ook voor op m'n telefoon, tablet en PC, werkt wel makkelijk


    Data

  • Mooi dat er nog wat reacties zijn!


    Google Drive vind ik niet handig omdat je dan toch weer aan iets vast zit (en ik gebruik dat niet).


    Maar wat @juriaanvv zegt zocht ik eigenlijk. Dat is inderdaad dan wel openbaar, maar voor mijn doeleinde is dat nu de beste oplossing.


    Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken en zoeken!