17-01-2017 Meldkamerspel App in de Appstore!

  • Eerste reactie: ziet er goed uit, gefeliciteerd met de release!


    Ben benieuwd of dit het spel mobiel beter speelbaar maakt.


    Hieronder wat aandachtspuntjes, ik zal deze blijven bijwerken met dingen die ik tijdens het gebruik tegenkom:


    • Ik vraag me alleen af waarom de rode balk aan de bovenkant soms nog in beeld komt, alle functionaliteit hiervan zou ook in de bovenbalk van de app moeten passen. Deze dubbele balken lijken ietwat overbodig.
    • Bij spraakaanvragen zou eventueel het 'radio-icoon' kunnen knipperen of van kleur veranderen om er de aandacht op te vestigen.
    • Een link Naar het forum zou misschien ook praktisch zijn, maar misschien zie ik die gewoon over het hoofd.
    • er Staat echter wel 'sareliet' ipv satteliet linksonderin bij de kaart. En bij het maken van een gebouw staat er 'positie overnehmen'



    Zoals aangegeven, dit zijn allemaal verbeterpunten die de app en het spel nog beter kunnen maken.
    Ik begrijp dat dit de eerste versie is en dat hij natuurlijk nog updates gaat krijgen. Probeer alleen mee te denken.


    MPR

    Mvg,


    MPR


    Team Meldkamerspel.com


    Bèta-Tester LSS-Manager voor Meldkamerspel

    Bewerkt 5 tijdstippen, duren MPR ().

  • Voor zover ik kan mee praten op mijn Android Testversie die bijna gelijk is:

  • Voor zover ik kan mee praten op mijn Android Testversie die bijna gelijk is:

    Thanks voor je reactie Woukaa.


    Heb nog wat dingen toegevoegd, maar het werkt in het algemeen prima tot zover!


    over het hamburgermenu, ik zou het burgertje met alle functies gewoon in de hoofdbalk plaatsen, dit is intuitief op dezefde plek als de mobiele site en de browserversie

  • App ziet er goed uit. Werkt goed op de iPhone.


    Is het niet mogelijk om de knop 'hulp bij deze inzet' naar boven te plaatsen in plaats van helemaal van onder? Dit geldt trouwens niet alleen voor de app.

    Nee.. Het is niet de bedoeling eigenlijk dat je die gebruikt ;)

  • Na de app een tijdje intensief te hebben gebruikt bevalt hij nog steeds prima. Heb wel een paar kleine verbeterpunten gevonden.


    - Normaal als je op een melding klikt gaat hij automatisch naar de plaats op de kaart waar de melding is. Dit werkt bij mij in de app niet.


    - Je kan kiezen voor kaart of satelliet als map. Kaart werkt prima alleen als je satelliet kiest zie je geen plaatsnamen en straatnamen meer. Is er een mogelijkheid om dit wel zichtbaar te krijgen?


    Groeten,


    Robin