kan het kloppen dat ik bij de awards nog geen sinterklaas zie of is die er deze ronden niet bij

Sinterklaasmeldingen en -Awards
-
-
-
Aan sinterklaas zit geen award vast.
-
Aan sinterklaas zit geen award vast.
dat is jammer had het wel leuk gevonden aangezien het ook bij de andere dagen wel zo was net als pasen halloween en zo
-
[Blockierte Grafik: http://fs5.directupload.net/images/161130/i3gkiknh.png]
Dus het kan kijken!
Zo te zien wel van kerst (Weihnachten = Kerst)
-
- Offizieller Beitrag
Zo te zien wel van kerst (Weihnachten = Kerst)
Ik denk dat dat zo is omdat Sinterklaas niet in Duitsland wordt gevierd en Kerst wel...
De 'Sint awards' kennen ze dus niet in Duitsland en gezien het een Duits spel isGroet, Data
-
ik heb wel een keer in duitsland sinterklaas gevierd en daar spraken ze alleen duits op een camping en dat was niet omdat er veel nederlanders waren want die waren er amper denk 3 gezinnen en de rest allemaal duits
-
hmm krijgen wel pieten demonstratie maar geen award...jammer....had wel weer een trofeee willen hebben van t aantal pepernoten wat je op je kop heb gehad willen hebben....
-
- Offizieller Beitrag
ik heb wel een keer in duitsland sinterklaas gevierd en daar spraken ze alleen duits op een camping en dat was niet omdat er veel nederlanders waren want die waren er amper denk 3 gezinnen en de rest allemaal duits
Volgens mij hebben ze bij Leitstellespiel.de geen Sinterklaas meldingen, en dat is toch echt Duits...
Daarnaast denk ik dat Sinterklaas in Duitsland niet/nauwelijks wordt gevierd (volgens wikipedia zelfs alleen in NL en BE)...Groet, Data
-
voor meer informatie en de bron van dit bericht....klik hier op de Berlijn Blog
-
- Offizieller Beitrag
voor meer informatie en de bron van dit bericht....klik hier op de Berlijn Blog
Klopt, had ik ook al eerder gevonden...
Het ging mij erom dat ze in Leitstellespiel.de geen Sinterklaas meldingen hebben, dus dat er daarom waarschijnlijk geen awards zijn...Maar goed, we gaan een beetje off-topic
Groet, Data
-
kijk @Djrally het duurde even....maar het is er uiteindelijk gekomen en je hoeft niet eens te scrollen
-
Nou ben ik persoonlijk erg fan van Marjolein en haar Berlijn-blog, maar ik moet er wel aan toevoegen dat Sinterklaas alles behalve Duits is. Gelukkig staat een paar regels verder in het verhaal dat 'een paar Nederlandse scholen' sinterklaas vieren, de intocht in Potsdam (waar een heuse Nederlandse wijk is, waar al enige jaren geen Nederlanders meer wonen) afgelast is, en je nog de ambassade overhoud.
Tot net over de grens en dan houd het typisch Nederlandse feest snel op. Gelukkig hebben wij als Nederlanders de kerstman geschonken aan de rest van de wereld. En pikken wij naast Sinterklaas, ook de adventskalender mee.