Kilometerrestrictie Lifeliner

  • Ik heb verschillende alarm en uitrukregels gemaakt.
    Momenteel heb ik ook knoppen voor iedere heli dat ik heb ( 2 medische , 2 politie ). Zo kan ik deze onmiddellijk alarmeren.



    Sinds 2 weken is er 1 MMT dat ik niet meer kan alarmeren ( bij uitruk verder dan 50km van de post ) via de aangemaakte knop, of via 'beschikbare voertuigen' ... Ik krijg steeds de melding dat het voertuig onbeschikbaar is terwijl deze wel in status 2 staat.
    --> als ik op het MMT zelf klik kan ik deze wel nog zo doorsturen naar een interventie


    Volgens Wouka of Timo ( ik weet niet wie de facebookaccount doen ;-) ) is dit zo ingesteld dat men deze niet meer weergeeft omdat ik te veel voertuigen heb ( en wil men zo capaciteit op de server weergeven ).



    Zijn er nog mensen die dit probleem hebben ? Misschien is het een oplossing om er voor te zorgen dat deze instelling niet van toepassing is voor de heli's ?

  • wellicht is et dit?:


    Je heli staat dan verder weg dan de andere voertuigen waardoor deze buiten het selectievenster valt (de overige voertuigen wie niet worden weergegeven). Als je dan op de oranje balk drukt boven de lijst met voertuigen worden ze allemaal geladen, als het goed is werkt dan ook de heliknop weer,


    greetz,

  • wellicht is et dit?:


    Je heli staat dan verder weg dan de andere voertuigen waardoor deze buiten het selectievenster valt (de overige voertuigen wie niet worden weergegeven). Als je dan op de oranje balk drukt boven de lijst met voertuigen worden ze allemaal geladen, als het goed is werkt dan ook de heliknop weer,


    greetz,

    Aha, nu werkt het inderdaad wel (thx voor de tip ). Hopelijk kunnen de makers hier iets aan doen zodat ik niet altijd op de balk moet drukken ;-)

  • vreemd hoor van normale voertuigen zou ik het snappe maar ik.kan geen heli platform in een willekeurige dorp plaatsen dat klopt niet je zou hier dus een uitzondering opmaken zou ik voor kiezen nu heb ik er niks aan en het gaat mij geld kosyen om dit weer aan te passen

  • Uitkomst van Sebastian voor @stijnh :
    Je heli's staan verder dan 400 km van je meldingen. Dat is de reden dat ze niet kunnen vliegen.
    Voor alle voertuigen, ook heli's, geld een maximum afstand van 400 km.

    Dat klopt niet, op een interventie dat 51 km van de mmt standplaats is zegt hij dat het MMT niet beschikbaar is ....


    Mijn 2 verste posten liggen max 100 km uit elkaar ;-)

  • wellicht is et dit?:


    Je heli staat dan verder weg dan de andere voertuigen waardoor deze buiten het selectievenster valt (de overige voertuigen wie niet worden weergegeven). Als je dan op de oranje balk drukt boven de lijst met voertuigen worden ze allemaal geladen, als het goed is werkt dan ook de heliknop weer,


    greetz,


    Aha, nu werkt het inderdaad wel (thx voor de tip ). Hopelijk kunnen de makers hier iets aan doen zodat ik niet altijd op de balk moet drukken ;-)


    Uitkomst van Sebastian voor @stijnh :
    Je heli's staan verder dan 400 km van je meldingen. Dat is de reden dat ze niet kunnen vliegen.
    Voor alle voertuigen, ook heli's, geld een maximum afstand van 400 km.

    Bij ons in het team is er heel af en toe een Zulu nodig in de Bermuda, dan vliegen ze ook vanaf Nederland ernaartoe (duurt 1 dag en nog een (kleine paar) uurtje(s) en dat is echt niet onderdoe 400 km, echt stuk meer :p

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P