Personenaantal Lifeliner/Zulu

  • ey,


    ik heb een vraag waarom kunnen er geen 3 personen in de lifeliner en zulu, want in het echt zitten er ook 3 personen in de lifeliner en in de zulu.
    Dus lijkt het mij dat we hier ook willen aangezien we realistische willen spelen.


    gr fernando

  • Hoeveel mensen met een opleiding MMT-Arts zitten er in jou beleving in een Lifeliner?


    Een voertuig moet in dit spel altijd gevuld zijn met de benodigde opleiding.

    Ik dacht altijd dat er een arts achterin zat en dat de co-piloot ook arts was, dan zijn het er 2 en geen 3 daar heb je zeker gelijk in maar 1 zou kunnen maar dat wist ik dan niet

  • Ik dacht altijd dat er een arts achterin zat en dat de co-piloot ook arts was, dan zijn het er 2 en geen 3 daar heb je zeker gelijk in maar 1 zou kunnen maar dat wist ik dan niet


    De co-piloot is verpleegkundige en geen arts. Voor het realisme moet je er maar even vanuit gaan dat de twee leden van het MMT-team wel aanwezig zijn, maar niet weergegeven worden. Door de opleidingen is dit helaas de beste manier.