- Nieuw
Beste leden van het GT,
Kunnen we aub gezamenlijk bij deze het vertrouwen in XY opzeggen? Al jaren is het gedonder onder deze ontwikkelaar. Telkens bij onder meer evenementen, zoals nu met het paas-evenement, wordt het spel compleet onbespeelbaar. De serverfehlers vliegen je om de oren. Daarnaast wordt al jaren gevraagd om een update van de routeberekening, maar ook die laat nog steeds op zich wachten. Ook zie ik dat XY stelselmatig niet reageert op contactverzoeken van spelers bij problemen. Ik wacht bijvoorbeeld al sinds half februari op een reactie over een probleem met de Credits Api, die ik in de discord al besproken heb.
Ik zie absoluut niet dat XY het spel naar het niveau tilt zoals Sebastian het ooit bedoeld heeft. Ik heb geen vertrouwen meer in deze ontwikkelaar en ik zou er dan ook voor pleiten dat de Nederlandse tak zich loskoppelt van XY en zelfstandig (of met een andere ontwikkelaar die er wel genoeg tijd en energie in wil steken) verder gaat. Eens is het klaar en moeten wij een duidelijk signaal afgeven dat we het nu echt zat zijn.
Ja, ik weet dat er nog meer is dan alleen het spel. Daar gaat het ook niet om, dus laat die comments maar achterwege. Ik vraag ook niet om comments als "Ik speel zonder kaart" of "open de meldingen in een apart tabblad, dat werkt veel sneller". Ieder heeft zijn eigen speelstijl, dus laten we dat vooral ook zo met respect houden. Al wat ik vraag is dat we nu echt duidelijk een signaal afgeven dat XY echt niet goed bezig is.