Dit kan misschien maar een klein detail zijn maar voor mij lijkt het leuk om elk soort voertuig een bepaalde maximumsnelheid te laten hebben. Nu komt elk voertuig ( uitgezonderd helikopters + boten) altijd op hetzelfde moment aan. Ben benieuwd wat jullie ervan denken.
Verschillende snelheden voertuigen
-
-
Dit kan misschien maar een klein detail zijn maar voor mij lijkt het leuk om elk soort voertuig een bepaalde maximumsnelheid te laten hebben. Nu komt elk voertuig ( uitgezonderd helikopters + boten) altijd op hetzelfde moment aan. Ben benieuwd wat jullie ervan denken.
Ik begrijp je motivatie absoluut. Ik kan mij alleen zo voorstellen dat dit weer een ingrijpende aanvulling zal zijn en dat het wederom een zware extra belasting is voor de server. Daarom is in een eerdere enquête onder de MKS spelers al aangegeven dit jaar niet te kijken naar extra functionaliteiten, maar voorlopig alleen maar te richten op het verbeteren van de huidige inzetten. Uiteraard volgt de ontwikkelaar een eigen pad, maar van onze kant even geen nieuwe suggesties.
-
je kan gebruik maken van je uitruktijden. Zo vertrekken ze niet gelijk en gaan ze ook onmogelijk gelijk aankomen
-
Dit is al zo voor verschillende voertuigen. de SIV-P is sneller dan de DM-P, en de DM-P is bijvoorbeeld al sneller dan de DA noodhulp
-
- Offizieller Beitrag
Alle voertuigen hebben op de achtergrond al een maximum snelheid. Welke wordt gebruikt voor de snelheid in het spel.
Daarnaast is er volgens mij (niet 100% zeker van de zaak) ook een berekening rondom de maximumsnelheid die er op een bepaalde weg van kracht is. -
Op wandelpaden en scheepvaartroutes zie ik de voertuigen inderdaad trager rijden, al heb ik hier geen solide bewijs van.
-
Op wandelpaden en scheepvaartroutes zie ik de voertuigen inderdaad trager rijden, al heb ik hier geen solide bewijs van.
Zelfde. Op bepaalde kleine wegen rijden ze langzamer, pas op normale wegen rijden ze sneller. En op snelwegen rijden ze ook sneller dan stadswegen