Maximale bemanning OvD-B, HOvD-B en OvD-G

  • Goedemiddag,

    Ik zou graag het maximale personenaantal van de OvD en HOvD optrekken van 1 naar 2 bemanningsleden. In België heeft de officier altijd een aparte chauffeur die het voertuig bestuurt.

    Zelfde verhaal voor de OvD-G. De Dir-Med in België is vaak de eerste MUG (MMT) ter plaatse, met dus een arts, verpleegkundige (en eventueel ambulancier) aan boord. De optie om desgewenst 2/3 bemanningsleden toe te wijzen zou de mogelijkheden verruimen.

    Voor beide voorstellen blijft het uiteraard mogelijk om, zoals de Nederlandse spelers, 1 bemanningslid aan het voertuig te koppelen. Het is dus iets 'extra'.


    Vriendelijke groet

  • laat het uit he als ze een tweetalige versie uitbrengen blijf ik wel hier ga niet opnieuw beginnen

    gewoon iets meer rekening houden met de Belgische spelers bij het maken van inzetten

    er is eigenlijk een probleem hoe dat België en Nederland inzetten aanpakken ze werken beide op een verschillende manier

    neem nu bv de REA in België komt er een MUG (MMT) en een ambu ter plaatsen en soms politie brandweer komt enkel bij evacuatie door het raam

  • laat het uit he als ze een tweetalige versie uitbrengen blijf ik wel hier ga niet opnieuw beginnen

    gewoon iets meer rekening houden met de Belgische spelers bij het maken van inzetten

    Uiteraard zal het Gameteam rekening houden met de Belgische spelers. Maar, qua realisme zitten er gewoon verschillen tussen Nederland en België. Wanneer je het "Begsche realisme" gaat toevoegen, zal dit weer onrealistisch worden voor de "Nederlandse realisten" en omgekeerd. Een spanningsboog zal er dus altijd zijn.

  • Vandaar ook mijn voorstel: het maximale bemanningsaantal van OvD, HOD en OvD-G optrekken naar 2, zodat zowel de Nederlandse als Belgische spelers maximaal kunnen profiteren, zonder elkaar te compromitteren.

    De kwestie over een eigen versie etc. is voor een ander topic ;)