Melding reanimatie foutje

  • Heel mooi dat reanimatie eindelijk in het spel zit, maar nu heb ik er een foutje in gevonden.

    ik krijg de melding ''bewusteloos persoon'' dat later veranderd naar reanimatie. ik stuur politie brandweer en een extra ambulance na de al gestuurde ambulance van de bewusteloos persoon melding.


    Uiteindelijk is het tijd dat de ambulance het slachtoffer heeft gestabiliseerd en de ambu met slachtoffer naar het ziekenhuis moet. ik stuur de ambulance naar me beschikbare ziekenhuis en zie ineens dat de melding icoon rood word, dus ik kijken. moet ik de 1e ambulance die net met het slachtoffer is vertrokken naar het ziekenhuis, in de melding houden om de melding af te ronden. laat het net een ambulance luwe locatie zijn ivm realistme. en het ziekenhuis 30 km verderop zijn.


    Dus ik ben de hele tijd 2 ambulances kwijt misschien wel een 3e puur om de melding af te ronden


    Waarom zou er 2 ambulances ter plaatsen moeten zijn om de melding af te ronden? Als de ambu met het slachtoffer al vertrokken is naar een ziekenhuis.


    Hoop u voldoende geïnformeerd te hebben,

  • Piet2001

    Heeft de discussie gemarkeerd als "Zichtbaar".
  • Het zichtbare slachtoffer is technisch gezien nog van de originele melding. De melding reanimatie is officieel niet helemaal realistisch omdat het technisch gezien niet mogelijk was om 2 ambulances op 1 slachtoffer te zetten. Daarom worden die apart benoemd.

  • Ik denk niet dat het een antwoord op je vraag is, maar dit is in het echt ook zo. In het echt rijden er 2 noodhulpeenheden mee, 1 brandweer voertuig (meestal een TS) en 2 ambulances.

    nee ik heb het effectief over jouw topic.


    Dat als je 1 ambulance stuurt en het word een reanimatie. Dan stuur je nog 2 want er zijn er 2 benodigd. Ondertussen is je patient 'klaar' die wordt afgevoerd en dan ineens heb je een ambulance te kort.


    (ik ben van België bij ons rijdt er enkel ambulance en mug uit voor reanimatie)

  • Ja dit is inderdaad irritant soms.

    Het beste is om, als je het op tijd ziet, de melding eerst te laten afronden en daarna pas de ambulance naar het ziekenhuis te sturen.


    Verschillende meldingen met de SAR-heli hebben een zelfde probleem.

    Dan zijn de patiënten al behandeld voordat de melding zelf afgerond is.

  • nee ik heb het effectief over jouw topic.


    Dat als je 1 ambulance stuurt en het word een reanimatie. Dan stuur je nog 2 want er zijn er 2 benodigd. Ondertussen is je patient 'klaar' die wordt afgevoerd en dan ineens heb je een ambulance te kort.


    (ik ben van België bij ons rijdt er enkel ambulance en mug uit voor reanimatie)

    soms ook politie