Afsluitprobleem IPad

  • Sinds vrijdag ervaren ik en mijn vriendin problemen met het afsluiten via inzetvoorstellen. Niet alle voertuigen worden verstuurd, terwijl deze volgens de inzetvoorstellen wel gestuurd hadden moeten worden. We spelen via de app op de iPad. Hebben meer mensen dit probleem?

  • Als i-pad speler herken ik dit probleem ook. Al doet het zich bij mij al veel langer voor. Niet alles wat in eerste instantie is geselecteerd wordt verstuurd. (Meldingen worden dus niet uitgebreid, niet alles wat via inzet wordt geselecteerd wordt verstuurd)

    Ik ervaar dit trouwens sws als ik via de app speel. Ook in de Android app.

  • Als i-pad speler herken ik dit probleem ook. Al doet het zich bij mij al veel langer voor. Niet alles wat in eerste instantie is geselecteerd wordt verstuurd. (Meldingen worden dus niet uitgebreid, niet alles wat via inzet wordt geselecteerd wordt verstuurd)

    Ik ervaar dit trouwens sws als ik via de app speel. Ook in de Android app.

    Heb dit idd soms ook in de app. Ik merk dit echter ook als ik (op elke versie, ook op PC) voertuigen stuur naar een UGS. Heb nu meer dan 500 voertuigen, en als ik die allemaal tegelijk probeer te sturen zijn er altijd zo rond de 50-100 voertuigen die toch niet gealarmeerd worden

  • Heb dit idd soms ook in de app. Ik merk dit echter ook als ik (op elke versie, ook op PC) voertuigen stuur naar een UGS. Heb nu meer dan 500 voertuigen, en als ik die allemaal tegelijk probeer te sturen zijn er altijd zo rond de 50-100 voertuigen die toch niet gealarmeerd worden

    Daar ben ik gisteren idd ook achter gekomen. Max 100 lijkt het wel.

  • Als mij oud geheugen mij niet in de steek laat was het zowel in de app als op pc dat bij 100+ voertuigen men te maken kreeg met vastlopen het spel kan dit niet aan.


    Bij grotere meldingen deel ik dan mijn aansturing eerst op bv bij brand eerst BW dan Ambu en daarna politie. En een overval dan bv eerst politie beetje zoals in de realiteit.

  • Cpt-Speed, dat oude geheugen klopt, maar inmiddels is dat probleem al weer een possje opgelost. Ik krijg helemaal niet meer de bekende server fehlers door teveel voertuigen. En dan heb ik het over een 200 voertuigen.
    Maar, vanmorgen even een testje gedaan met een inzetvoorstel, waarbij een 800 voertuigen naar een ugs worden gestuurd. Dat ging niet helemaal goed. Ik ben de komede maand bezig met gesprekken wegens insubordinatie & plichtsverzuim, totaal een 120 bemanningsleden. Dit heb ik diverse malen herhaald, maar het aantal weigeraars is iedere keer anders. Daar zit dus geen patroon in. Het bevestigd wel het beeld dat ik al weken heb, dat bij het alarmeren van meldingen er soms een voertuig niet gestuurd wordt.

  • Ik had een test gedaan met de tankauto’s. Mijn inzet betreft de grootste variant. Dus hij zou alles moeten sluiten. Maar ook hier ontbreken er soms voertuigen. En dan is dan maar een inzet van 29 voertuigen oid. (iPad)