Duinbranden België

  • Ik weet dat er ook andere reëel bouwen maar wat ik kan zien is dat er op de gehele Zone1 geen enkel TST-NB staat.


    Hoe lossen jullie dit dan op ?

    Wijken jullie af ?


    Dichtstbijzijnde zijn volgens mij zonde waasland 1 TST-NB in Stekene en de zone Rand in Brasschaat met 2 TST-NB


    Thx voor jullie input.

  • Ik heb dit allemaal even wat nader bekeken en eigenlijk is het zo als je de nieuwe updates met voertuigen die voor België niet bestaan niet doet dan vallen Duinbranden,Explosies,incidenten met steigers, .... dus allemaal incidenten die degelijk wat coins opleveren en interresant zijn weg.


    Mij viel het op omdat ik slechts 1 upgrade NB heb gedaan en de laatste dagen met een boel kleine incidenten opgescheept zit die niet opleveren.


    Dus ik denk dat je nu een keuze moet gaan maken verder gaan met realistisch en de interresante incidenten mislopen of gewoon verdien modellen en kazernes gaan bouwen.

  • ik heb in brasschaat nu de civiele bescherming geplaatst. Ik ben daar alles aan het zetten van 'specials' die we in belgië niet echt 100% hebben of iets gelijkaardigs. Heb daar een gebouw met SB's, een gebouw waar de natuurbranden komen, een gebouw waar die technische hulpverlening komt... en qua uitbreidingen ga ik zowat de grote kazernes een uitbreiding technische zetten zodat aldaar wat oproepjes komen en qua uitbreiding natuurbranden ga ik aan de kust wat zetten (voor de duinen) en in de limburg omdat daar veel natuur is. En dan moet de civiele bescherming maar gaan helpen :)

  • ik heb in brasschaat nu de civiele bescherming geplaatst. Ik ben daar alles aan het zetten van 'specials' die we in belgië niet echt 100% hebben of iets gelijkaardigs. Heb daar een gebouw met SB's, een gebouw waar de natuurbranden komen, een gebouw waar die technische hulpverlening komt... en qua uitbreidingen ga ik zowat de grote kazernes een uitbreiding technische zetten zodat aldaar wat oproepjes komen en qua uitbreiding natuurbranden ga ik aan de kust wat zetten (voor de duinen) en in de limburg omdat daar veel natuur is. En dan moet de civiele bescherming maar gaan helpen :)

    Heel goed idee ... Limburg en Wallonie zijn qua natuur branden goed ingedekt meestal 2 à 3 TST-NB per post.


    Ik speel met het idee om aan de kust gewoon de Civiele in Jabbeke terug tot leven te roepen ivm rij afstanden.


    Een ander idee waar ik over nadenk is om de Snelle hulpwagen welke ik nu als SI-2 heb gebouwd een HV van te maken en dan de grote matriaal wagens TS-STH

  • De incidenten waar een TST verplicht is worden alleen gegenereerd door een post waar de uitbreiding actief is. Dit om te voorkomen dat je de meldingen krijgt in compleet andere gebieden dan waar je de voertuigen hebt staan.

    Piet dat begrijp ik maar vermits geen enkel BW post in België aan de kust TST hebben. Zou het betekenen dat er geen duinbranden meer worden gegenereerd en dat is jammer voor het soort inzet maar ook voor de te verdienen coins.


    Dus proberen we een beetje logische oplossing te zoeken.

  • Ja oke ik snap nu het "probleem". Ik ben zelf geen realistische speler. En heb geen idee hoe de spreidingen in België zitten.
    Maar je zou eigenlijk toch verwachten dat ze ook in België in bosrijke en strandgebieden voertuigen hebben die terreinvaardig zijn.


    Hopelijk weet iemand uit die regio jullie meer te vertellen hierover. Of kan jullie helpen.

  • Qua spreiding kan je het makkelijkst het volgende stellen Vlaanderen heeft meestal TS met hier en daar een TST meeste bossen en duinen zijn goed toegankelijk.


    Limburg en Wallonie heeft TS en TST-NB omdat daar de toegankelijkheid wel net ietsje anders is en de bossen ook meer uitgestrekt zijn.