Meldingen op water

  • Hoop ook dat het gauw wordt verbeterd :)
    Mijne was bijv. daarnet terug naar een melding waarop die werd doorgestuurd en onderweg naar een eigen melding (kwam van een team melding af) en hij zat in de buurt van Tiel en moet ergens het water in de buurt van Hoek van Holland.
    Dan wordt zelfs dit (!!) :o voorkomen:


    http://prntscr.com/g136xg


    Maakt niet uit dat het even duurt, kan er wel op wachten tot het opgelost is :)

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Haha, laat me raden. Een kazerne in 'Verweggistan' gemaakt en je kazerne toen verwijderd en er bleef een melding achter? :P

    Nee dat niet, hij kwam uit Roozendaal van een opengezette melding en mijn melding ging die toen heen (doorgestuurd) en die lag in het water tussen Maasvlakte en Hoek van Holland in
    Maar ik deed hem daarna retour en weer naar die melding en toen was het nog maar 1 uur en 37 min

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • De kans is voorlopig zeer klein dat het spel zulk onderscheid gaat maken.


    Daarom hebben we wel de POI uitgevonden. Jullie plaatsen zelf onze database vol mee POI waarop wij meldingen zetten. Dat is realistisch. Maar dat hebben we nog lang niet bij alle meldingen, veel zijn nog 'random' en kunnen dus overal verschijnen. In dat geval denk ik persoonlijk: ach prima, is maar een spel.