[FG-502] Toevoegen van Bloedbank

  • mij idee is een bloedbank deze heeft als functie in het spel het volgende


    -als een patiënt met spoed na het ziekenhuis moet kan ervoor gezorgt worden dat er intussen ook al bloed naar het ziekenhuis gereden word met spoed
    -deze auto's rijden harder en deze ritten moeten binnen een aantal minuten opgepakt zijn anders krijg je geen benous als het bloed niet optijd in het ziekenhuis is voor de patiënt


    misschien nog iemand die een idee heeft kwa functies deze zet ik erbij

  • dit is het zelf als met andere voertuigen dit is regionaal en zoveel voertuigen per regio zijn er niet en dan krijg je het probleem dat misschien zelfs niet alle regio's zoiets hebben dus mij mening denk dat dit niet echt wat is. Zie de toevoeging er van weinig nut hebben tot nu toe want je hebt ook nog geen melding met slagaarderijke bloeding waar eventueel misschien dit voertuig van pas kan komen maar voor de rest rijdt dit voertuig na mening vrij weinig in regio's.


    gr fernando

  • dat zou inderdaad wel kunnen spoed transport dat komt meer voor denk ik als bloedbankt

    Denk dat beide wel voorkomt maar als ik dan even denk aan een meldkamer, ik denk niet dat dit soort dingen aangestuurd worden door een meldkamer. Wel zou je politie een begeleidingsmelding kunnen geven,..

  • Reactie hierboven is eigenlijk ook gelijk aan mijn mening over deze zaak. Laten we ons wel beperken tot zaken die door een meldkamer aangestuurd worden. We kunnen het allemaal enorm gek maken, maarja we kunnen beter tijd investeren in uitbreiding van brandweer, ambulance, politie.

  • Wat ook zou kunnen is een eventuele orgaandonatie auto die ook met spoed dingen moet doen. Dit is dan een zelfde soort functie als de zorgambulance's, maar dan met organen etc. dus van ziekenhuis naar ziekenhuis met spoed. Dit is dan pas benodigd bij 4 ziekenhuizen ofzo.

    Hey,


    Ik ben Jordy. Een teamlid van NL Rescue. Voor meer vragen etc. voeg me even op Discord. 𝑱𝒐𝒓𝒅𝒚<3#3440 is mijn username en tag waarmee je mij kan toevoegen.