goedemorgen,
Voor de 2de dag op rij in de app meerdere reclamefilmpjes gekeken voor extra credits.
Helaas zonder resultaat.
Hebben meer mensen hier last van?
goedemorgen,
Voor de 2de dag op rij in de app meerdere reclamefilmpjes gekeken voor extra credits.
Helaas zonder resultaat.
Hebben meer mensen hier last van?
Extra credits??? Nu snap ik dat ik zo weinig verdien... (Gebruik de app niet dus geen ervaring)
Extra credits??? Nu snap ik dat ik zo weinig verdien... (Gebruik de app niet dus geen ervaring)
Via de app heb je de mogelijkheid door het kijken van reclame om je inlogcredits te verdubbelen.
Alleen sinds 2 dagen heb ik hier problemen mee....
Ik wist dit niet maar ondanks de extra credits, geen reden voor mij om de app te installeren. Al ben ik het wel eens dat het goed zou moeten werken.
Ik weet van andere spelletjes dat het soms ook zo kan zijn dat er geen aanbod van reclamefilmpjes is. Misschien is dat een reden?
Ik wist dit niet maar ondanks de extra credits, geen reden voor mij om de app te installeren. Al ben ik het wel eens dat het goed zou moeten werken.
Ik weet van andere spelletjes dat het soms ook zo kan zijn dat er geen aanbod van reclamefilmpjes is. Misschien is dat een reden?
Nee want ik kan wel reclame kijken. Vandaag zelfs 4 reclamefilmpjes gekeken onder succes.....
Vind het ook foute/aanstootgevend filmpjes voor jongeren die dit spel spelen.
Ik heb net de video van de dagelijkse beloning gekeken. En de beloning was verdubbeld.
Voor mij lijkt het dus gewoon te werken.
Heb je al gecontroleerd of je de laatste versie van de app hebt?
Ik heb net de video van de dagelijkse beloning gekeken. En de beloning was verdubbeld.
Voor mij lijkt het dus gewoon te werken.
Heb je al gecontroleerd of je de laatste versie van de app hebt?
Helaas nog steeds last van...
6 dagen geleden de laatste update gehad.
Kun je mij eventueel aangeven welke app/device je hebt, versie, besturingssysteem eventueel type. En eventueel je account toevoegen in je bericht of aan je profiel.
Dan kan ik een melding doorzetten naar de ontwikkelaar.
Kun je mij eventueel aangeven welke app/device je hebt, versie, besturingssysteem eventueel type. En eventueel je account toevoegen in je bericht of aan je profiel.
Dan kan ik een melding doorzetten naar de ontwikkelaar.
Ik heb zojuist een systeem update gedaan (Android) ik wacht morgen even af om te kijken of het nu wel of niet werkt.
Na de systeemupdate van gisteren en het herstarten van de telefoon lijkt het probleem voor nu verholpen.
Na het kijken van de reclame ontvang ik weer dubbele credits.
fijn dat het weer werkt.