Geplande Inzet: Voetbalwedstrijd/Risicowedstrijd

  • Erg leuk gedaan, maar denk dat jullie of sebastiaan nooit bij een risico wedstrijd zijn geweest en daar staan echt geen 6 politie wagens en 2 ambus



    verders een tweetal vragen gezien ik er nog geen onderwerp op heb terug gevonden.


    • Komt er nog een toevoeging bij van hondenbrigade enof ME die op dat soort wedstrijden een must is?
    • En voor de duur van de inzet is de inzetvergoeding laag van begrip, een supermarkt fik levert meer op en die duurt geen 2 uur, komt hier nog verandering in?
    • verders keep up the good work
  • Ja.. dat had ik je ook wel kunnen vertellen dat die niet klopte. Helaas hebben wij nóg niet de beschikking over ME ;)
    De starttijd is inderdaad wat lang in mijn ogen. Daar had ik geen invloed op. De duur van een wedstrijd lijkt me toch reëel genoeg om te laten staan.

  • Ja.. dat had ik je ook wel kunnen vertellen dat die niet klopte. Helaas hebben wij nóg niet de beschikking over ME ;)
    De starttijd is inderdaad wat lang in mijn ogen. Daar had ik geen invloed op. De duur van een wedstrijd lijkt me toch reëel genoeg om te laten staan.


    Inzettijd is reëel, alleen het vervelende is, dat je er soms 3 tot 4 te gelijk krijgt. Dan mis je toch een groot gedeelte van je wagenpark.
    Mogelijk is het een idee om dit rond het weekend te doen, van donderdag tot maandag?

  • Ja en nee.. Ehum dan moeten we de beschikking hebben over veel verschillende meldingen im zo door de week niet zonder te zitten voor andere spelers.
    Deze evenementen zijn optioneel! Als je niet rijd, krijg je gewoon niets verdwijnt event direct.

  • Ik vind de nieuwe geplande events echt wel een toegevoegde waarde, alleen wat ik 1 min punt vind is dat alle events die door je teamleden open gezet worden ook daaronder komen te staan. Ik zou dat het liefst toch ergens anders willen hebben onder een knop team inzetten ofzo.

  • Ja en nee.. Ehum dan moeten we de beschikking hebben over veel verschillende meldingen im zo door de week niet zonder te zitten voor andere spelers.
    Deze evenementen zijn optioneel! Als je niet rijd, krijg je gewoon niets verdwijnt event direct.


    Is helemaal duidelijk! Ik bedoel, dat je deze evenementen boven op de normale meldingen tussen donderdag en maandag kan doen. Zodat je alle dagen gewoon de normale meldingen hebt en dat deze er dan even bij komen ;-)

  • Ja.. dat had ik je ook wel kunnen vertellen dat die niet klopte. Helaas hebben wij nóg niet de beschikking over ME ;)
    De starttijd is inderdaad wat lang in mijn ogen. Daar had ik geen invloed op. De duur van een wedstrijd lijkt me toch reëel genoeg om te laten staan.

    hoi woukaa heb je misschien een idee wanneer de ME zou kunnen komen want als ik eerlijk ben bij de risicowedstrijden die ik nu krijg in brabant noord is 9-10 keer ME aanwezig dus ben heel erg benieuwd wanneer ik ze kan gaan inzetten en daarnaast zou het ook een ander evenement kunnen opleveren namelijk een risico protest met kans op uitbraak van rellen.