Koningsdag

  • Beste ontwikkelaars en makers van het spel,


    Hoewel de dubbelen credits een aantrekkelijke manier zijn om geld te verdienen en ik dit als een geste op deze koningsdag waardeer, kan ik weinig vreugde beleven aan de fel oranje balk die je beeldscherm in knalt onderaan elke melding. Ik heb slecht zicht en probeer daarom de kleuren zo rustig mogelijk te houden. Daarbij kies ik voor een donker profiel om het spel zichtbaar te houden en het te kunnen spelen.

    Deze harde kleur is dus voor mensen met verminderd zicht of gevoelige ogen een dusdanig irritante tegenstelling dat het jammer is dat dit zo gebeurd.

  • Dit is 1 dag en men kan nooit voor iedereen goed

    Als je iets verder had gekeken dan had je gezien dat ik juist erg dankbaar ben dat het spel zo goed aan te passen is aan de problemen die je hebt. In dat item werd er zelfs aangemoedigd om als het anders was het ook te melden. Het spel blijft voor mij een prima besteding maar ik mag als gebruiker kenbaar maken waar voor mij een probleem zit.

    Als je dat anders ziet dan is dat jouw keuze maar het is jammer als er dubbele credits te verdienen zijn, je hieraan (alsmede ook de opdrachten) niet kan halen omdat de eenmalig gekozen kleurstelling te veel last veroorzaakt.

  • Misschien dat het gameteam een balletje kan opgooien bij de ontwikkelaar dat kleuren aan te passen zijn, bedoel vragen kan altijd en niet geschoten is altijd mis toch

    Normaal gesproken ben ik zeer blij met elke instelling die ik kan aanpassen, de snelheid, de kleuren van mijn uitrukregels, mijn eigen plaatjes bij de meldingen, de kazernes en de posten.

    Een oranje balk bovenin is geen probleem want dan kan ik die net uit beeld scrollen. Maar nu had elke melding (ik hoop echt eenmalig) een fel oranje balk onderin. En dat was jammer. En normaal zou ik denken, ach wat maakt het uit, maar dubbel credits en allemaal opdrachten die ik nu niet heb gedaan vind ik erg jammer. Meer is het niet..

    Ik hoop alleen dat ze een volgende keer de balk bij de melding onderin niet mee kleuren met de activiteit die er die dag is, zoals wellicht 5 mei of zo.. En anders is het zo als het is.

  • Normaal gesproken ben ik zeer blij met elke instelling die ik kan aanpassen, de snelheid, de kleuren van mijn uitrukregels, mijn eigen plaatjes bij de meldingen, de kazernes en de posten.

    Een oranje balk bovenin is geen probleem want dan kan ik die net uit beeld scrollen. Maar nu had elke melding (ik hoop echt eenmalig) een fel oranje balk onderin. En dat was jammer. En normaal zou ik denken, ach wat maakt het uit, maar dubbel credits en allemaal opdrachten die ik nu niet heb gedaan vind ik erg jammer. Meer is het niet..

    Ik hoop alleen dat ze een volgende keer de balk bij de melding onderin niet mee kleuren met de activiteit die er die dag is, zoals wellicht 5 mei of zo.. En anders is het zo als het is.

    Ik snap het wel ergens, maar vanuit mijn kant van dit probleem kan ik alleen maar denken: "de kleur is voor 1 dagje anders, daar kan je toch wel mee leven?"

    Voor de rest van het jaar is het altijd dezelfde kleur.

  • Normaal gesproken ben ik zeer blij met elke instelling die ik kan aanpassen, de snelheid, de kleuren van mijn uitrukregels, mijn eigen plaatjes bij de meldingen, de kazernes en de posten.

    Een oranje balk bovenin is geen probleem want dan kan ik die net uit beeld scrollen. Maar nu had elke melding (ik hoop echt eenmalig) een fel oranje balk onderin. En dat was jammer. En normaal zou ik denken, ach wat maakt het uit, maar dubbel credits en allemaal opdrachten die ik nu niet heb gedaan vind ik erg jammer. Meer is het niet..

    Ik hoop alleen dat ze een volgende keer de balk bij de melding onderin niet mee kleuren met de activiteit die er die dag is, zoals wellicht 5 mei of zo.. En anders is het zo als het is.

    Ik ben ook wel voorstander van een optie om het uit te zetten.

    De balk van 4 mei zal je waarschijnlijk wel bevallen, gezien je niet tegen felle tinten kan. Die was zwart.

  • Ha Ard, bedankt voor je melding!

    Wat vervelend dat je last hebt gehad van de kleur van de banner. Ik weet niet direct of we dit optioneel kunnen maken en hoeveel werk dit zou zijn voor de ontwikkelaar.
    Het is voor een groot deel van de spelers natuurlijk wel een leuke (en tijdelijke) toevoeging.


    Wat je in ieder geval op korte termijn zou kunnen helpen bij dit soort problemen is het gebruiken van kleurfilters. Deze optie is ingebouwd in de meeste besturingssystemen (zowel PC als mobiel) en vaak zelfs met sneltoetsen in- en uit te schakelen.
    Mogelijk kan dit voorkomen dat je het spel helemaal niet kunt spelen.

  • Hoi,


    Ik weet het wel aan te passen en het is ook geen halszaak want zoals hierboven al gezegd wordt een dag niet spelen is ook niet zo erg. Ik snap inderdaad ook wel dat het voor veel spelers een leuke toevoeging was. Maar verder zoals ik al eerder gezegd heb, is het spel nog steeds een fijne ontspanning voor mij.