Berekening Grote Teaminzet

  • Ik vraag mij af hoe de indicatie berekening is voor de teaminzetten. de laatste teaminzetten die ik gehad heb was de opbrengst gemiddeld 6000 credits, en dan 1x in de zoveeltijd komt er 15000 credits.


    Kan iemand mij eens vertellen waar dit aan ligt?


    Alvast :thumbsup: bedankt

  • Ik vraag mij af hoe de indicatie berekening is voor de teaminzetten. de laatste teaminzetten die ik gehad heb was de opbrengst gemiddeld 6000 credits, en dan 1x in de zoveeltijd komt er 15000 credits.


    Kan iemand mij eens vertellen waar dit aan ligt?


    Alvast :thumbsup: bedankt

    Klopt, dit heb ik ook.
    Voor zover ik weet kiest het spel steeds random een bedrag.


    Het bedrag dat je ongeveer krijgt staat overigens ook onder het knopje 'Hulp bij deze inzet'
    Zo staat er bij 'Brand in opslagloods' een gemiddeld bedrag van 11.100.
    Dit kan dus in de praktijk erg afwijken; soms krijg ik niet meer dan 8.000 euro :D


    Groet, Data

  • Dank je wel.


    ja ik ken dat, tis alleen van de laatste 14 inzetten in de afgelopen 14 dagen dat er maar 1tje eruit komt dat net aan 10.000 credits is, ik vroeg t mij gewoon af hoe de berekening was.

  • Heyhoi,


    Ik en enkele collega's van me spelen dit spel nu al enkele weken/maanden en vroegen ons af hoe het zit met grote inzetten.


    Soms krijgen we rond de 7000 credits en een andere keer wel 15.000 credits voor dezelfde inzet (brand in kantoorpand)
    Hoe komt dit? is dit puur toeval? ligt het aan het aantal auto's wat er heen word gestuurd of het aantal personen die mee doen?


    Alvast bedankt voor het helpen :D

  • Hallo alle,


    Ik kreeg een vraag van een van mijn teamleden over de teaminzetten en de daar bij behorende credits. Ik plaats hier het originele bericht hopelijk weet iemand de vraag hier op.


    ''Weet iemand waar het aantal punten van de teaminzet op gebaseerd is? Ik heb namelijk het idee dat telkens als ik een helikopter meestuur het puntenaantal een stuk hoger is dan dat ik dat niet doe. Correct me if I'm wrong.''


    Gegroet VRZeeland (co-admin & recruiter Team Rescue)

  • Zo ver ik weet maakt dat niets uit, als je een DA stuurt met 4 personen of een TS met 8 of een heli.. zodra je aanwezig bent binnen de tijd als deze afloopt krijg je net zo veel credits als elk ander speler.

  • Het aantal credits dat wordt toegewezen aan een melding is een soort gemiddelde.
    Het kan soms meer zijn, soms minder.
    Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat je de ene keer veel geld en de andere keer weinig geld krijgt.


    Afgelopen week hadden we voor een teaminzet 31.000 Credits, de dag erna voor exact dezelfde inzet 50.000.
    Dit is dus hoeveel verschil er soms tussen kan zitten


    Data

  • okee een soort gemiddelde van wat dan is dit afhankelijk van hoeveel spelers er mee doen of heeft dit een andere oorzaak (sorry als ik veel vraag :D )

  • Geeft niets hoor, daar is het forum voor ;)


    Het heeft niks te maken met hoeveel mensen er meedoen, of hoeveel/welke voertuigen ze naar de teaminzet sturen.
    Iedereen krijgt evenveel geld, dus of je nou je hele wagenpark of 1 TS stuurt, je krijgt hetzelfde.
    En het bedrag, ik dacht dat het spel gewoon een random bedrag kiest binnen de ingestelde marges. Maar misschien dat @Woukaa daar wat meer over weet.


    Data

  • Gegeven bedrag is inderdaad gemiddelde. Bij het aanmaken stellen wij een bedrag vast (gemiddelde = +/- x%) wat na afronden gegeven zal worden aan alle aanwezige leden. Dit geld voor alle inzetten.