POI overzichtskaart

  • Ik heb recentelijk ontdekt dat ik regio Gent poi-gerelateerde meldingen krijg bovenop plaatsen van kazernes. een foutje kan eens gebeuren, maar een gevangenis bovenop een gemeentehuis? no way.

    Om zulk misbruik van poi te bekijken en rapporteren bestaat nog niets, dus is mijn voorstel een soort kaart met alle poi's van alle spelers, waar je ze dan kunt aanklikken en rapporteren voor review door een admin die ze verwijderen kan. Die kaart hoeft zelfs niet noodzakelijk in het spel gelinkt worden als we er een link voor vinden in het forum.

  • Vroeger was er een optie om POI's te controleren, maar die is er om een of andere reden die ik niet weer uit gehaald. (weet niet of dat ooit genoemd is)
    Een vervangende optie of iets lijkt me wel wenselijk. Krijg in EHV geregeld tram meldingen. Maar naar mijn weten is daar geen tram.

    Maar dit krijg je wel omdat mensen random POI gaan plaatsen voor meldingen. Dus een report systeem of iets zou wel makkelijk zijn.
    Komt het realisme zeker ten goede als alle foute POI er uit gaan.

  • Sommige mensen plaatsen die poi ook om meldingen te krijgen.... Wan een poi rivier in een sloot? Dat is het lastige dat we geen gebruik maken van vooraf vastgestelde poi. Maar als jij wel grote vliegongevallen wil, maar geen regio met vliegveld te hebben... Dan zal je de poi gewoon in moeten stellen.


    Je kan dit voorkomen door de poi's van anderen niet langer te gebruiken en alleen eigen poi's te gebruiken.

  • Ik vind niet dat ik iedereens poi moet stoppen met gebruiken vanwege een of een paar rotte appels. En een rivier op eens sloot zetten, of een vliegveld op een wei is nog altijd iets anders dan dan een heleboel poi's recht op een brandweerkazerne te zetten voor zo kort mogelijke rijtijden. Het is daarom dat het rapporteersysteem ook nog altijd de moderatoren zou passeren bij iedere melding.