[DONE] Politievoertuigen Surveilleren

  • Wat vind jij van dit idee? 25

    1. Klinkt leuk, ik zeg doen! (13) 52%
    2. Ik weet niet of ik het ga gebruiken, maar hoe realistischer, hoe beter! (6) 24%
    3. Nee bedankt, daar ga ik toch geen gebruik van maken. (6) 24%

    Hallo allemaal,


    Van een paar mensen heb ik al gehoord dat ze zelf niets aan mijn idee hebben, maar wie weet kunnen sommigen hier wel wat mee.


    Het lijkt mij een leuke toevoeging om alle voertuigen te kunnen laten 'rondrijden'. Daarmee bedoel ik dat je de voertuigen tussen de meldingen door naar een zelfgekozen locatie kunt sturen (met of zonder zwaailicht), waarna het voertuig op die locatie stil staat en zichtbaar blijft als 'voertuigafbeelding' (net zoals wanneer hij rondrijdt) zodra hij ter plaatse is.


    Voor mij zelf klinkt dit als een tof idee, omdat het mij mooi lijkt om voertuigen in mijn eigen buurt aan te sturen naar een eigen gekozen locatie.


    Daarnaast zijn op de schermen van de meldkamers in het echte leven ook voertuigen te zien die gewoon rondrijden of ergens stil staan zonder dat er een melding is. Zo wordt het spel ook nóg realistischer.


    Ik hoor graag (van de beheerders) of dit een optie is die uitgevoerd kan worden op korte termijn!


    Groetjes, BartBoven

  • Is een mogelijkheid, alleen dan zul je misschien krijgen dat mensen geen kazerne meer gaan kopen omdat je de voertuigen daar toch wel kunt laten posten, ongeacht of je daar nou wel of niet een kazerne hebt staan...


    Groet, Data

  • Is een mogelijkheid, alleen dan zul je misschien krijgen dat mensen geen kazerne meer gaan kopen omdat je de voertuigen daar toch wel kunt laten posten, ongeacht of je daar nou wel of niet een kazerne hebt staan...


    Groet, Data

    Maar als je een voertuig wilt kopen heb je wel een kazerne nodig, dus dat zal geen probleem zijn, toch? Als ik geen kazernes heb en ik wil een voertuig kopen, dan kan dat niet, want ik heb geen kazerne.

  • Is een mogelijkheid, alleen dan zul je misschien krijgen dat mensen geen kazerne meer gaan kopen omdat je de voertuigen daar toch wel kunt laten posten, ongeacht of je daar nou wel of niet een kazerne hebt staan...


    Groet, Data

    Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik bedoel het vooral voor bijvoorbeeld politievoertuigen. Zo kun je de aanrijdtijden verkorten!

  • Misschien is het een idee dat je bij de politie een soort cirkel systeem (zoals bij het weer event) kan instellen en dan een tijd van en tot ...
    met daar bij een X aantal voertuigen ?

  • Maar als je een voertuig wilt kopen heb je wel een kazerne nodig, dus dat zal geen probleem zijn, toch? Als ik geen kazernes heb en ik wil een voertuig kopen, dan kan dat niet, want ik heb geen kazerne.

    Zo bedoelde ik het niet...
    Ik heb behoorlijk wat kazernes waar maar 1 voertuig staat.
    Als ik dan moet kiezen voor een extra kazerne voor 933.000 credits (want zo duur zijn ze inmiddels bij mij) of een uitbreiding op de kazerne voor 10.000 credits, is de keuze snel gemaakt ;)



    Je zou om het politiebureau een gebied kunnen maken waarin deze politievoertuigen rondrijden. Zo heb je echt surveillerende voertuigen, zonder dat je het probleem dat @Data beschrijft krijgt.

    Precies, dat vind ik een goede oplossing. :thumbup:

  • Je zou om het politiebureau een gebied kunnen maken waarin deze politievoertuigen rondrijden. Zo heb je echt surveillerende voertuigen, zonder dat je het probleem dat @Data beschrijft krijgt.

    Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn inderdaad! Is al een stap in de goede richting.


    Wat ik echter bedoel, is dat men (eventueel naast jouw idee) ook hun voertuigen naar een zelfgekozen locatie kunnen sturen met behulp van een 'icoon/pinnetje' net als welke je ook gebruikt bij het plaatsen/bouwen van een kazerna, politiebureau, meldkamer etc. zonder dat er een melding is. Gewoon je eigen adres waar je woont uitkiezen en erheen laten rijden bijvoorbeeld.

  • Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn inderdaad! Is al een stap in de goede richting.
    Wat ik echter bedoel, is dat men (eventueel naast jouw idee) ook hun voertuigen naar een zelfgekozen locatie kunnen sturen met behulp van een 'icoon/pinnetje' net als welke je ook gebruikt bij het plaatsen/bouwen van een kazerna, politiebureau, meldkamer etc. zonder dat er een melding is. Gewoon je eigen adres waar je woont uitkiezen en erheen laten rijden bijvoorbeeld.

    Daar zie ik nou echt de meerwaarden niet van in..

  • Ik ben wel een voorstander vooral in de wat uitgestrekte gebieden kan je hierdoor voertuigen wat laten verplaatsen.
    Bij een grote brand inzet in de praktijk word er ook aan herbezetting gedaan voor de brandweer.
    Raakt een gebeid leeg kwa ambulances worden deze voorwaardescheppend weg gezet dus het is zeker een dingetje uit d epraktijk!

  • Ik ben wel een voorstander vooral in de wat uitgestrekte gebieden kan je hierdoor voertuigen wat laten verplaatsen.
    Bij een grote brand inzet in de praktijk word er ook aan herbezetting gedaan voor de brandweer.
    Raakt een gebeid leeg kwa ambulances worden deze voorwaardescheppend weg gezet dus het is zeker een dingetje uit d epraktijk!

    Precies! De meerwaarde van wat ik wil en net heb uitgelegd, is dat je aanrijdtijd wanneer je een politie eenheid zelf op een bepaalde locatie verplaatst, nog korter kan zijn dan wanneer je de politie eenheid 'automatisch' door de computer een rondje laat rijden in een bepaald gebied.


    Wanneer je een politieauto zelf verplaatst in een bepaald gebied, dan kan je rekening houden met waar de meeste meldingen komen die dag en dus elke dag je eigen locatie kiezen om je auto te laten rijden.
    Wanneer je een politieauto computergestuurd een rondje laat rijden in een bepaalde straal van het politiebureau of meldkamer, dan zit je aan dat specifieke gebied verbonden.

  • Laten rond rijden kunnen we helaas niet aan beginnen, het laten rijden van voertuigen kost redelijk wat server kracht dus dat behoort niet tot de mogelijkheden.

  • Laten rond rijden kunnen we helaas niet aan beginnen, het laten rijden van voertuigen kost redelijk wat server kracht dus dat behoort niet tot de mogelijkheden.

    Daarom, je kunt beter net als bij het plaatsen van gebouwen gewoon (de politievoertuigen) met behulp van bijvoorbeeld de icoon/prikker verplaatsen zodat je altijd een politieauto in het gebied hebt waar die dag veel meldingen zijn. Zo heb je kortere aanrijdtijden

  • Handig!. Bijvoorbeeld als je al weet waar de grote teaminzet komt dat je er alvast auto's kunt laten posten

    Geloof dat dit punt mijn realisme in het spel flink zou verpesten. Als je al weet waar een incident zich gaat afspelen is het niet echt mijn idee van realisme...