Coins niet ontvangen

  • Goede avond.

    Afgelopen zondag 11 oktober heb ik via de app gebruik gemaakt dat de coins aanbieding. Nadat de betaling voltooid was crashte de app en heb ik de coins niet ontvangen.

    Ik heb de coins betaald via Google Play - 320 voor € 16,99.

    Ik heb op allerlei manieren geprobeerd om contact te krijgen met Xyrality maar krijg nergens gehoor. Ook heb ik via het admin team van de Nederlandse versie geprobeerd.

    Kan iemand me helpen?

    Rang: Hoofdcommandeur.
    Team: Nationale Meldkamer Nederland.

    Zoek je een leuk en gezellig team zonder verplichtingen en met weinig regels? Join ons team!

  • Als je het via de Helpshift hebt gemeldt, dan krijg je vanzelf reactie. Het kan zijn dat de reactie iets langer duurt. Xy handelt dit soort berichten altijd netjes af weet ik van anderen.


    Het NL team kan hier niets aan doen.

  • Wat JRH hierboven zegt klopt. Je zult dus nog even geduld moeten hebben.


    Verder zeg het via ons team te hebben geregeld, dat lijkt me sterk. Hebben wij toevallig via de chat even contact gehad waarbij ik je doorverwees naar de ontwikkelaar?


    Ik zal de ontwikkelaar morgen nog even op je melding wijzen. Hopen dat het dan direct kan worden opgepakt.

  • Goedemorgen,

    Afgelopen vrijdagavond heb ik een korte reactie gekregen. Nu wachten op de vervolg actie's.

    Rang: Hoofdcommandeur.
    Team: Nationale Meldkamer Nederland.

    Zoek je een leuk en gezellig team zonder verplichtingen en met weinig regels? Join ons team!