Dit speelt al jaren. Komt omdat het spel de water wegen ziet als een gewone straat
Ik heb ze heel lang niet op het water gehad. Helaas sindskort wel weer.
Dit speelt al jaren. Komt omdat het spel de water wegen ziet als een gewone straat
Ik heb ze heel lang niet op het water gehad. Helaas sindskort wel weer.
Goedemorgen,
Sinds enkele dagen ontvangen wij weer meldingen op het water. Echter zijn dit meldingen waarbij gewone voertuigen benodigd zijn en géén boten o.i.d. Hoe kunnen we dit oplossen?
Ongelukken met vrachtschepen ontvangen wij op het land.
Note: Ik praat in wij, dat betekend dat er meerdere spelers in ons team last van hebben.
Hallo,
Is er bekend wanneer er eindelijk eens de functie van de VWS-post van de Ambulancedienst gaan werken? Er komen steeds update, welke meer als welkom zijn maar over de VWS post hoor je niks meer.
In LSSM V3 => appstore => Bestemmingenfilter
Tnx!
Goedemorgen,
Er was altijd een functie dat je ziekenhuizen kon selecteren o.b.v. afstand en kosten. Waar kan ik die functie ook alweer vinden?
Wat ik bedoel is de functiewerking. Dus als een ambu weg is er een andere heen gaat voor herbezetting.
Goedemorgen,
Is er eigenlijk een modje/script of iets wat voertuigen automatisch nummert?
Is er ook inmiddels al iets bekend over de werking van de Ambulance VWS post?
Heb je wel een premium account? Alleen deze werft automatisch. Zonder premium kun je maar 3 dagen werven. Dit moet je elke keer opnieuw aanzetten.
Ik heb 300+ kazernes. 8 WO's en af en toe een melding. In het echt heb je ook niet continu die meldingen
Worden de uitrukregels nog aangepast zodat je alleen een WT kunt sturen? Het is nu nog WT of SL wat je kunt selecteren.
Goedemiddag,
Is al bekend wanneer de VWS posten hun werkende functie krijgen?
Dat zijn waarschijnlijk momenten. Ene keer loopt hij soepel en de andere keer kan hij wat trager zijn. Ligt waarschijnlijk ook aan het aantal spelers en meldingen.
Goedemorgen,
Afgelopen vrijdagavond heb ik een korte reactie gekregen. Nu wachten op de vervolg actie's.
Goede avond.
Afgelopen zondag 11 oktober heb ik via de app gebruik gemaakt dat de coins aanbieding. Nadat de betaling voltooid was crashte de app en heb ik de coins niet ontvangen.
Ik heb de coins betaald via Google Play - 320 voor € 16,99.
Ik heb op allerlei manieren geprobeerd om contact te krijgen met Xyrality maar krijg nergens gehoor. Ook heb ik via het admin team van de Nederlandse versie geprobeerd.
Kan iemand me helpen?
Ik gebruik je functie al een poosje en ben zeer positief!
Hallo,
De laatste tijd valt het meerdere spelers op dat indien er opschaling plaats vindt er bij een aantal meldingen opeens minder credits te verdienen zijn. Ook ontvangen we minder credits dan zijn aangegeven bij de inzet. (We kijken dan o.b.v de knop "hulp bij inzet")
Opgeleverd: 2079 (géén loos melding)
Is dit bekend?
De waarde die ze nu hebben is dat je ze kan gebruiken om extra personeel mee te sturen naar een incident wat er vervolgens in resulteerd dat het incident sneller opgelost kan worden. Dus ze hebben wel degelijk waarde.
Ik heb dit nog nooit hoeven doen. En dat een incident sneller wordt opgelost ben ik niet met je eens.
Misschien is het een idee om de DB's bij de Brandweer een functie te geven. Denk hierbij aan een melding/event van Preventie.
Nu zijn Dienstbussen eigenlijk niet van waarde is het spel.
Bedankt voor de leuke meldingen.
Ik zou jullie graag opvolgen. De ervaring, kennis en tijd is er wel maar ik ben bang dat ik het "te" realistisch wil hebben.
Mocht er toch interesse zijn dan hoor ik het graag.