• Ik vind persoonlijk v4 op dit moment ook erg langzaam. Heb de meeste modules al uitgezet. Ik gebruik edge op zowel Windows als macos

Proud member of NL Rescue / UK Rescue (NL)

#maarikhebergeenverstandvanmaarwelgraageenmeningover

• We hebben een kleine update uitgebracht die enkele van de problemen moet oplossen en de prestaties moet verbeteren.

Er zijn echter helaas nog steeds enkele problemen.

Ik ben momenteel aan het zoeken (instellingen aan en uit zetten) welk onderdeel wellicht de oorzaak is.
    Bij een kale installatie van V4 vertraagd het spel al, maar vind ik nog steeds acceptabel.

Wat wel opviel. In een andere browser had ik de instellingen geëxporteerd en de exportfile was 1Kb groot....
    Daar gaat al iets niet goed

• Ik ben momenteel aan het zoeken (instellingen aan en uit zetten) welk onderdeel wellicht de oorzaak is.
    Bij een kale installatie van V4 vertraagd het spel al, maar vind ik nog steeds acceptabel.

Wat wel opviel. In een andere browser had ik de instellingen geëxporteerd en de exportfile was 1Kb groot....
    Daar gaat al iets niet goed

Dank u voor uw hulp bij het vinden van de oorzaken 👍 Wat is de inhoud van de instellingen export? Er staan waarschijnlijk enkele individuele ID's in.

• Dank u voor uw hulp bij het vinden van de oorzaken 👍 Wat is de inhoud van de instellingen export? Er staan waarschijnlijk enkele individuele ID's in.

Via Discord één en ander uitgewisseld. Sinds update van gisteravond lijkt het probleem opgelost.
    Jan, bedankt. Ik zei het je al, LSSM maakt het spel zo veel prettiger speelbaar.
    Dankbaar voor de tijd die iedereen erin steekt (ik weet het, jullie vinden het ook leuk om te ontwikkelen :-))

• De sorteerfunctie kent veel mogelijkheden. De mogelijkheid om te sorteren op postcode zou nog een welkome aanvulling zijn.
    Dit omdat ik in een team zit waar veel spelers nog geen landelijke dekking hebben en de grote spelers dan beter eerst die regio's kunnen pakken bij het afsluiten

• Mag ik een vraag stellen voor de mensen die LSS 4 gebruiken. Ik vind vooral de layout die in LSS 3 zit (nummer 2) erg prettig omdat ik dan de 4 kolommen heb, waarbij ik een overzicht hou.

Voor alsnog heb ik die functie niet gezien in LSS4. Kijk ik niet goed (zou heel goed kunnen) of is die functie niet meegenomen in 4?

Want dan weet ik dat ik voor de lay-out 3 moet blijven draaien..

• Misschien heb ik het nog niet gevonden maar kan je meldingen ook filteren dat niet gealarmeerde incidenten bovenin komen te staan?

Dit is nog niet mogelijk. Er is een filter gepland, maar dat zal nog enige tijd duren.

Mag ik een vraag stellen voor de mensen die LSS 4 gebruiken. Ik vind vooral de layout die in LSS 3 zit (nummer 2) erg prettig omdat ik dan de 4 kolommen heb, waarbij ik een overzicht hou.

Voor alsnog heb ik die functie niet gezien in LSS4. Kijk ik niet goed (zou heel goed kunnen) of is die functie niet meegenomen in 4?

Want dan weet ik dat ik voor de lay-out 3 moet blijven draaien..

De lay-outs zijn nog niet overgezet naar V4, maar u kunt V3 en V4 tegelijk gebruiken om de voordelen van beide versies te benutten

• Dit is nog niet mogelijk. Er is een filter gepland, maar dat zal nog enige tijd duren.

De lay-outs zijn nog niet overgezet naar V4, maar u kunt V3 en V4 tegelijk gebruiken om de voordelen van beide versies te benutten

Dat doe ik ook op dit moment. Maar bedankt voor het antwoord..

• Komt de functie voertuigen hernoemen ook in V4?
    Dan zou V3 definitief verwijderd kunnen worden, voor mij dan

Die komt zeker nog naar V4, alleen de vraag is wanneer. De ontwikkelaar weet nog niet precies hoe die wilt dat de module precies wordt en er moet ook voldoende tijd zijn om die module te implementeren.