Benodigde inzet tonen

  • Hi beste forumleden,


    Ik speel het spel wellicht zoals meer mensen vanuit de app, maar op de website heb je hetzelfde maar is het minder lastig aangezien je een groot scherm en muis hebt.


    Als je op een incident drukt via de knop "alarm" zou ik het persoonlijk mooi vinden om meteen bovenin de benodigde inzet te zien voor het betreffende incident.

    Nu moet je in de app door je hele lijst met voertuigen scrollen om onderin bij de knop "Hulp bij deze inzet" te komen.


    Eigenlijk best vreemd want bij Team-meldingen of grote incidenten vanuit het Team gestart krijg je wel meteen te zien wat er nodig is zonder op de knop "Hulp bij deze inzet" te drukken.

    Het zou mooi zijn dat deze functionaliteit ook bij de overige melding getoond wordt bovenin, zodat je meteen kan inzetten wat er nodig is voor het betreffende incident.

  • Gewoon een voertuig sturen en terughalen helpt ook.

    De knop "hulp bij deze inzet" toont de mogelijke voertuigen niet de werkelijk nodige voertuigen.

    Ik weet dat de voertuigen niet standaard worden weergegeven, omdat het realistischer is dat je moet wachten op het eerste voertuig t.p., dan weet je pas de grootte van de brand.


    De reden dat jij bij teaminzetten al de balk ziet is omdat een medespeler al aanwezig is of een voertuig heeft gestuurd en teruggehaald.

  • Jrh1997 ik gebruik de meldinghelper van LSS manager daarvoor maar die is heel traag, bij elke melding moet je seconden wachten tot die uitklapt. Het zou mooi zijn als er een script komt die de benodigde voertuigen direct laat zien en dan met de optie dat te laten zien in de melding, in het meldingenvenster of in allebei.