Posities door ProofofD3ath

    Het is prima om de discussie hierover te voeren. Ik zelf denk dat het alleen bij je eerste post interessant is en daarna weet je hoe het werkt. Maar goed dat is mijn bescheiden mening. (Als je niet wil leren door ervaren zoals ik ingesteld ben, moet je leren door een handleiding te lezen)


    Maar om nu op meerdere plekken in het forum de discussie aan te zwengelen, vind ik persoonlijk een beetje teveel van het goede....


    En voor 6 coins heb je de opleiding voltooid dus dan is het ook weer opgelost!;)

    Ik ben het daarmee niet eens. Het blijft een interessante functie om te hebben. Want je kan dan vanuit diverse ambulance/MMT-posten je werving laten lopen en ondertussen dus ook vanuit die posten opleiden. Zo blijft het aantal personeelsleden op niveau zonder dat dit veel dagen of coins kost moet kosten om snel tot je aantal te komen.

    PS ik wou niet de discussie op meerdere punten beginnen maar ik zag dit in algemeen staan en niet bij suggesties dus vandaar, zal ook wel een handleiding ding zijn ;)

    Hi allen,


    Los van het stukje handleiding enz. lijkt het mij geen onhandige suggestie. Want als je personeel kan werven over diverse ambulance en MMT posten voor 3 dagen en zoals het nu is kan je ze ook over al deze posten opleidingen voor MMT, dan zou het inderdaad handig zijn om zo ook naar een MMT post te kunnen verplaatsen. Hiermee heb je snel een MMT post bemand met de juiste opleiding en kan je maximaal gebruik maken van je MMT post.


    Wellicht dat jullie dit toch nog eens in overweging kunnen nemen om te doen of anders bepaalde opleidingen niet mogelijk te maken vanuit een ambulancepost.
    Dat maakt het ook wat duidelijker meteen voor iedereen.

    PS Want wees nou eens eerlijk men leest pas een handleiding als iets niet lukt. We pakken met ze alleen eerst de producten uit en sluiten het vervolgens aan en mocht het toch niet werken gaan we eens kijken naar een handleiding of we iets fout hebben gedaan.

    Hi beste forumleden,


    Ik speel het spel wellicht zoals meer mensen vanuit de app, maar op de website heb je hetzelfde maar is het minder lastig aangezien je een groot scherm en muis hebt.


    Als je op een incident drukt via de knop "alarm" zou ik het persoonlijk mooi vinden om meteen bovenin de benodigde inzet te zien voor het betreffende incident.

    Nu moet je in de app door je hele lijst met voertuigen scrollen om onderin bij de knop "Hulp bij deze inzet" te komen.


    Eigenlijk best vreemd want bij Team-meldingen of grote incidenten vanuit het Team gestart krijg je wel meteen te zien wat er nodig is zonder op de knop "Hulp bij deze inzet" te drukken.

    Het zou mooi zijn dat deze functionaliteit ook bij de overige melding getoond wordt bovenin, zodat je meteen kan inzetten wat er nodig is voor het betreffende incident.