OMS-Melding sluit niet af

  • Wanneer ik een eenheid wegstuur op een OMS melding, blijft de melding in mijn incidenten scherm hangen. Wanneer die afgehandeld is als loze melding. In de credits heb ik wel punten gekregen en het icoontje staat niet meer op de plattegrond. Klik ik op de link in het incidentenscherm centreert de plattegrond wel op de desbetreffende locatie waar het incident was.


    Na refreshen van mijn browser (Firefox) is de melding weg, met als resultaat dat er wel meteen een nieuw incident gegenereerd wordt.


    Ik heb ook iets soortgelijks met oude team inzetten. Niet de grote team inzet maar inzetten die door mij of mijn medespelers in het team worden vrijgegeven. Incidenten die al lang zijn afgehandeld, verschijnen plots in mijn incidentenscherm nadat ik in de detailscherm van mijn hulpposten geopend heb. Hierbij is wel het icoontje zichtbaar op de plattegrond. Wanneer ik het icoontje aanklik krijg ik de melding dat de pagina die ik wilde zien niet meer bestaat. Ook na een refresh zijn ze weg.

  • Dat had ik laatst ook een keertje, maar daarna eigenlijk niet meer gehad. Misschien nog een bug door de laatste update?...
    Heb je het alleen bij loze meldingen, of ook bij meldingen waar er daadwerkelijk iets aan de hand is?


    Groet, Data

  • Dat heb ik nu steeds vaker dat er loze meldingen blijven staan en soms ook team meldingen die al lang weg zijn die blijven ook wel eens hangen.
    Vandaag en gisteren ook al verschillende is best lastig en storend.

  • Dat heb ik nu steeds vaker dat er loze meldingen blijven staan en soms ook team meldingen die al lang weg zijn die blijven ook wel eens hangen.
    Vandaag en gisteren ook al verschillende is best lastig en storend.

    En als je 'm refresht? Blijven ze dan ook staan?


    Groet, Data

  • Nee dan niet maar dat is best irritant telkens na een loos refreschen terwijl alles gewoon weg gaat na afhandeling.

    Apart, ik heb er totaal geen last van eigenlijk.
    Dan is het wachten op een moderator denk ik ;)


    Groet, Data