WO's WOA's

  • Beste Developers van het meldkamerspel,

    als we praten over het echte leven en over echte brandweer kazernes weten we waarschijnlijk wel dat er posten zijn met alleen WO, posten met alleen WOA (BRV) en posten met beide gevallen.
    als je binnen het meldkamerspel een WOA koopt gaat het spel er ook vanuit dat je binnen die post een WO hebt, wat in het echt niet het geval is.
    ik ben zelf bezig met alle posten en ook de juiste voertuigen bij de juiste posten te bouwen binnen de provincie NH en vooral regio 10.
    binnen onze VR (regio 10) hebben we 2 WO en 2 BRV voertuigen, = 4 WO uitbouwen, waardoor het spel er dus van uit gaat dat je ook 4 WO's en 4 WOA's hebt, terwijl je dus van beide maar 2 hebt.


    Misschien is meldingen genereren op basis van voertuigen een betere optie, dat zal dit probleem vanzelf de wereld uit zijn.


    MVG, Thomas

  • Misschien handig om dit onder suggesties te zetten i.p.v. onder fouten. Aangezien dit gewoon het systeem is en dus geen fout in het spel.


    Ik ken de kazernes niet qua indeling, maar de inzetgeneratie werkt op aantal kazernes en aantal uitbreidingen. Dus als jij bij 4 kazernes de uitbreiding plaatst, kan de grootste melding komen.
    Ik weet niet of het technisch mogelijk is wat je voorstelt.

  • Nee, inzet generatie op voertuigen is niet mogelijk.


    Een dergelijke functie vereist het compleet herschrijven van alle melding-generatie gerelateerde onderdelen, omdat die compleet gebaseerd zijn op post aantallen en niet op voertuig aantallen.


    Kun je je posten met alleen WOA niet op non-actief zetten?
    Heb het met de WO uitbreiding nooit geprobeerd maar zou net als de rest moeten werken en niet mee tellen in de vereisten

  • Nee, inzet generatie op voertuigen is niet mogelijk.


    Een dergelijke functie vereist het compleet herschrijven van alle melding-generatie gerelateerde onderdelen, omdat die compleet gebaseerd zijn op post aantallen en niet op voertuig aantallen.


    Kun je je posten met alleen WOA niet op non-actief zetten?
    Heb het met de WO uitbreiding nooit geprobeerd maar zou net als de rest moeten werken en niet mee tellen in de vereisten

    Ja ook WO uitbreiding kan je op niet actief zetten per kazerne