Gebruik van foto's op Facebookpagina

  • Afgelopen keren is er nogal wat onenigheid geweest over het gebruik van foto's op onze facebookpagina. Ik zou foto's gebruikt hebben met rechten, waar ik van mening ben, als er geen watermerk of naam bij staat, ik ook niets kan vermelden.


    Daarom aan jullie de vraag voor mij:
    Willen jullie echte foto's, alleen tekst, screenshots, pictogrammen, slecht gevonden plaatjes zoals bij Leitstellen. Zeg het maar.


    Ik krijg er ernstige hoofdpijn van kan ik melden.

  • Afgelopen keren is er nogal wat onenigheid geweest over het gebruik van foto's op onze facebookpagina. Ik zou foto's gebruikt hebben met rechten, waar ik van mening ben, als er geen watermerk of naam bij staat, ik ook niets kan vermelden.


    Daarom aan jullie de vraag voor mij:
    Willen jullie echte foto's, alleen tekst, screenshots, pictogrammen, slecht gevonden plaatjes zoals bij Leitstellen. Zeg het maar.


    Ik krijg er ernstige hoofdpijn van kan ik melden.

    Een foto erbij vind ik wel leuk, maar dat moet er natuurlijk niet voor zorgen dat mensen er hoofdpijn van krijgen.
    In dat geval zeg ik doe het dan maar zonder plaatje erbij... :thumbup:

  • Er zullen vast een aantal hulpverleningsfotografen hier op het forum zijn die hun foto's beschikbaar willen stellen, toch? Ongelooflijk hoe nors mensen soms kunnen zijn, wat mij betreft gebruiken jullie gewoon een plaatje gemaakt in paint, als dat je geen hoofdpijn geeft ;) :P

  • ik stel mijn foto's beschikbaar je kan ze vinden op mijn Facebook pagina jansenfotografie.
    Het zijn niet even goede foto's