te weinig meldingen krijgen

  • Beste mks team,


    De afgelopen dagen krijg ik te weinig meldingen voor het aantal posten dat ik heb.
    Als ik de app open na een nacht heb ik meestal 20+ meldingen, dit correspondeert ook met het aantal posten dat ik heb.
    Als ik dan de meldingen weg ga werken blijft mijn totaal aantal meldingen tussen de 9-15 schommelen. Met soms uitschieters naar onder of boven.
    Ik heb dit aantal aan posten:
    BRW 23
    ambu 14
    politie 12
    en mijn inzetsnelheid staat op snel.
    Ik krijg de afgelopen dagen dus niet meer het aantal meldingen wat ik zou moeten krijgen, dit is natuurlijk erg vervelend omdat ik nu dus veel meldingen misloop.
    Ik hoor graag van jullie wat er voor oplossing kan zijn voor dit probleem.


    Met vriendelijke groet,
    Dutchi

  • Zoals je aangeeft haal je wel de max wanneer je niet speelt.
    Wanneer je wel speelt haal je deze niet.
    Dit is te verklaren aangezien je met het spelen ook meldingen oplost.
    Iedere 30 seconden (op basis van je bovengenoemde snelheid) wordt een melding gegenereerd. Stel je rond in 5 min 15 meldingen af, dan neemt je aantal actuele meldingen af.
    Er zijn er immers maar 5 min/ 30 sec = 10 meldingen gegenereerd. Dit komt dan dus neer op een vermindering van 5 meldingen.
    Hierdoor haal je niet meer de max. Wanneer je een tijd geen meldingen verwerkt zou je gewoon op de max van (op basis van jouw aangeleverde gegevens) 24 meldingen uit moeten komen.
    Ik hoop dat je er iets mee kan.

  • dan kom ik wel hoger nu afgelope dagen werkt bijna weer goed kwa meldingen krijgen

    Dan geld hier dus waarscheinlijk hetzelfde verhaal alleen dan met andere getallen. Maar het moraal blijft gelijk.

  • Dan geld hier dus waarscheinlijk hetzelfde verhaal alleen dan met andere getallen. Maar het moraal blijft gelijk.

    Sorry maar dit vind ik onzin, hij heeft 59 kazernes en max 20 meldingen..


    Ik heb 51 kazernes, ben Premium, 20 sec turbo. En ik krijg geen 3 meldingen per minuut, sterker nog soms krijg ik 1 hele min geen melding. Ik handel nu 13 meldingen tegelijk af, iets dat ik ook 30 kazernes geleden kon doen.


    Team inzetten --> team event. Als je daar ieder minuut instelt, is die sneller dan de premium turbo. Daarom is het ook absoluut de laatste keer dat ik premium of coins ervoor ga halen.

  • Ben het wel met voorgaande reacties eens. Ik snap dat je soms snel meldingen afrond, waardoor er minder meldingen in je lijst komen.
    Maar ik heb via LSSM het klokje in het scherm en kan zien dat het spel regelmatig geen nieuwe melding geeft op de tijd dat die het zou moeten doen.

  • Ben het wel met voorgaande reacties eens. Ik snap dat je soms snel meldingen afrond, waardoor er minder meldingen in je lijst komen.
    Maar ik heb via LSSM het klokje in het scherm en kan zien dat het spel regelmatig geen nieuwe melding geeft op de tijd dat die het zou moeten doen.

    Precies, de reden dat ik 12 maanden lang premium hebt gekocht is:


    Incidenten worden op een gemiddelde van 20 seconden gegenereerd. - Kan alleen als je een Premium Account hebt.


    Dan verwacht ik ook dat ik ieder 20 seconden iets krijg. Soms krijg ik 1 tot 2 minuten niks!


    En ik vind het onzin dat als je ze snel wegwerkt dat je minder meldingen krijgt, dan moeten ze er ook niet bijzetten dat er ieder 20 seconden gemiddeld iets wordt gegenereerd. Sterker nog, soms duurt het 2 minuten voor ik er 1 erbij krijg. Dit wordt ook nergens aangegeven, wat er gebeurd na ik uitlogt, is ook niet interessant.


    Als ik dit wist, had ik niet eens premium gekocht, verschil tussen 30 seconden meldingen en 20 seconden is niet zichtbaar.


    51 kazernes, en als ik even een snelle bui hebt, houd ik max 20 meldingen over. Als premium 20 seconden, verwacht ik dat er minimaal 1-2 per minuut bij komen.


    51 Kazernes max 20, mijn maat heeft 28 kazernes, hij heeft even veel meldingen als mij. Ik heb zoveel gekocht, puur om meer te krijgen. Maar zo werkt dat blijkbaar niet.

  • Cahjo

    Heeft de discussie gemarkeerd als "Gesloten".