Posities door Dutchi

    Zien of er al een voertuig is kan al reeds door het poppetje en sterretje voor de melding. Poppetje is al een wagen gestuurd, sterretje is nog niets gestuurd


    Dankjewel voor je reactie, ik wist niet dat die sterretjes en poppetjes daarvoor stonden. Weer wat geleerd deze avond.


    Blijft uiteraard de filtering op grote van de verdiensten van de melding staan.

    Goedenavond,


    Voor jullie info speel ik eigenlijk alleen via de app op een android device, ik zou dus geen gebruik kunnen maken van lssm of een ander script.


    Ik weet niet of dit al voorgesteld is.

    Alleen ik zit net zoals vele spelers in een groot team waar enorm veel meldingen worden gedeeld. Op moment van typen zijn dat er +-630.

    Uiteraard hoef ik niet bij alle meldingen een voertuig te hebben.


    Bij de grotere meldingen wil ik wel graag een voertuig hebben.

    Mijn twee suggesties zouden dus de volgende zijn:

    - meldingen in de app kunnen filteren op geschatte verdiensten


    - ergens kunnen zien (dan wel dat de meldingen verdwijnen dan wel dat ik ergens iets zie) of er al een voertuig van mij bij de melding is.


    Ik hoor graag of dit al eerder is voorgesteld en of dit überhaupt technisch mogelijk is. Als er nadere informatie/vragen zijn hoor ik het uiteraard ook graag.


    Groetjes,

    Dutchi

    Beste mks team,


    Ik vroeg mij af hoe ver het met de AT staat. Ik had uiteraard al begrepen dat er wat probleempjes waren omtrent personele bezetting binnen het team, maar ik was toch even benieuwd.
    Is er al iets van een richt/streefdatum bekend? Dit omdat de opleidingen natuurlijk nu al afgelopen zijn en de verwachting toch was dat na die +-10 dagen het geïmplementeerd zou worden. En uiteraard alle begrip voor de situatie en jullie harde werk binnen het spel. Alleen niet geschoten is altijd mis


    Groetjes,
    Dutchi

    Op 22 januari heb ik xyrality een bericht gestuurd om dit probleem aan te kaarten als speler.
    Dit is mijn bericht:


    Beste Xyrality,


    De afgelopen dagen hebben ik en meerdere andere spelers gemerkt dat de server waarop meldkamerspel.com niet goed functioneerd.
    Dit uit zich in het feit dat de spraakaanvragen niet doorkomen en de meldingen niet af worden gehandeld. Om uberhaupt een nieuwe melding te krijgen moeten we de website refreshen. Dit draagt totaal niet bij aan het speelplezier. Ik hoor dan ook van verschillende spelers dat ze overwegen te gaan stoppen.


    Tegelijkertijd zie ik dat jullie veel verschillende versies van mission chief uitbregen. Ik heb het idee dat dit ten koste gaat van de stabiliteit van de server voor de andere spellen. Misschien is het handig om voordat je gaat uitbreiden er eerst voor te zorgen dat de huidige spellen stabiel blijven draaien en dan pas nieuwe versies uit te brengen. Nu is dat niet het geval en op de lange termijn gaat jullie dat spelers en daarmee ook inkomsten kosten.


    Ik hoor heel graag van jullie hoe jullie er voor gaan zorgen dat de stabiliteit en snelheid van de server gegarandeerd gaat worden. Wat ik eerder al aangaf nu is het niet meer leuk om te spelen.


    Groeten,
    Dutchi



    Dit is de reactie die xyrality mij gegeven heeft vandaag:


    Hey Dutchi, thanks for your message. We can assure you that these performance problems are not related to the release of new worlds. All new worlds are hosted on our infrastructure. The US-version of the game was recently moved to our as well. The German and Dutch one are still hosted from the infrastructure it was on when we took it over. Our technicians and developer are currently in the planning for the move of meldkamerspel.nl for now we don't have an exact date yet but afterwards the performance should be better. We will announce this move in-game because there will most likely a downtime required for this.


    Haal de info eruit die voor jou van waarde is maar ik dacht dat het wel goed was om door te geven op het forum omdat het binnen de community erg speelde.


    groeten,
    Dutchi

    als je hem zo uitlegt dan snap ik hem inderdaad beter.
    Kort gezegd werk ik mijn meldingen gewoon te snel af :saint:
    maar dan is dat duidelijk en weet ik ook hoe het komt inderdaad, thanks voor de uitleg.

    Beste mks team,


    De afgelopen dagen krijg ik te weinig meldingen voor het aantal posten dat ik heb.
    Als ik de app open na een nacht heb ik meestal 20+ meldingen, dit correspondeert ook met het aantal posten dat ik heb.
    Als ik dan de meldingen weg ga werken blijft mijn totaal aantal meldingen tussen de 9-15 schommelen. Met soms uitschieters naar onder of boven.
    Ik heb dit aantal aan posten:
    BRW 23
    ambu 14
    politie 12
    en mijn inzetsnelheid staat op snel.
    Ik krijg de afgelopen dagen dus niet meer het aantal meldingen wat ik zou moeten krijgen, dit is natuurlijk erg vervelend omdat ik nu dus veel meldingen misloop.
    Ik hoor graag van jullie wat er voor oplossing kan zijn voor dit probleem.


    Met vriendelijke groet,
    Dutchi

    Beste

    @Dutchi ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt.Zoals hierboven beschreven is de AE een aparte afdeling binnen de ME.
    Ik denk dat jij doelt op de groep mensen die nu op TV te zien zijn oftewel de TPE (team parate eenheid).
    Deze club agenten staan tussen de normale politie agenten in en het AT of DSI.
    De TPE doet inderdaad ook instappen en aanhoudingen waarbij een verhoogd risico is

    Uit mijn eigen ervaring bij de baas kan ik vertellen dat het in ieder geval in het oosten van het land gaat zoals ik eerder beschreef. Ik weet niet hoe dat in het westen gaat maar in het oosten is het AE een aparte eenheid die ook voor andere dingen ingezet kan worden dan alleen de ME bezigheden. Het zijn agenten met als neventaak AE'er.

    AE is een onderdeel van de ME, rijdt in aparte busjes en gaat onopvallend de menigte in om de raddraaiers uit de groep te halen.


    Dit is dus een aparte discipline binnen de ME en kan een mooie toekomstige toevoeging zijn.


    Beste MPR,



    Naar wat ik begrijp is de AE een aparte eenheid en niet per definitie een onderdeel van de ME. Het zijn normale agenten met als neventaak AE'er.
    Deze eenheid doet instappen met een iets hoger risico.
    Ze helpen inderdaad ook mee bij de ME maar dit is niet hun enige taak.



    Groeten,
    Dutchi