• Hallo allemaal.


    Aangezien dat we al een team-chat hebben. :!: :!:


    is het niet leuk om een algemeen chat te hebben zodat we gewoon met elkaar kunnen schrijven.
    Je kan er dan ook vragen stellen zodat je eerder antwoord heb omdat niet iedereen op het forum zit van MKS.
    En je bent meer onder de mensen, en je heb meer contact met iedereen. En de forum-mods,
    van hier kunnen dan daar weer een oogje in het zeil houden, of je stelt nieuw chat-mods aan. :?: :?:

  • Hoe zo dubbel op nu kan je alleen via het forum iets vragen of wat dan ook, zijn ook spelers die komen niet eens op het forum.
    Er zijn ook spelers die niet op Discord zitten of niet willen!!!


    Dan is een algemeen chat voor het spel best wel een optie.

  • Die laatste link was naar een reactie over een systeem om spelers weg te lokken uit teams, niet direct op de algemene game chat...


    Maar alsnog, ik ben wel van mening dat dit niet helemaal haalbaar is.
    Het modereren van zo een chat is erg lastig.
    Ik zie een voorstel dat de moderators van Team Meldkamerspel dit zouden kunnen doen, maar ook zij zijn niet 24/7 online.
    Daarbij ben ik van mening dat wij ons zouden moeten richten op updates, in plaats van het controleren wat door wie in de chat gestuurt wordt.


    Meer moderators aanstellen voor deze chatfunctie kan, maar ook dat zal het zo zijn dat er momenten zonder moderators zijn.
    En gezien er regelmatig spanningen zijn tussen spelers in verband met teams, denk ik dat dit geen goed idee is.

  • In elke online spel zit wel een algemeen chat waar je kan communiceren en hier niet daarom het idee.


    Hm je kan gewoon een paar regels opstellen hoef niet veel te zijn stuk of 5 met de de belangrijkste dingen.


    B.V


    1. Nederlands schrijven.
    2. Niet schelden of vloeken.
    3. Geen uitnodigen vragen voor team.
    4. Geen 18+ verhalen.
    5. Geen persoonlijke gegevens uitwisselen.
    Je kan er ook 10 van maken.


    Tja je kan ook een tijd instellen van wanneer je gebruik kan maken van de chat.
    B.V van 07:00 tot 00 dan kan je in de nacht niet de chat op en de moderators hebben minder werk.
    Andere tijden zijn ook mogelijk.


    Tja kom je toch weer uit op de moderators ze kunnen niet 24/7 online zijn i.v.m werk,school.
    Dan zou je goed moeten zoeken naar mensen die thuis lopen die geen werk hebben met wat voor reden dan ook.


    Dit is mijn mening. Als het niet gaat dan gaat het niet!!!