[VB-516] Verbindings- en Commandovoertuig (VC)

  • Het klopt dat in sommige regio's de VC nog wel wordt gebruikt en in andere regio's niet.
    Daarom had ik ook een link geplaatst naar een ander topic, waarin al was aangegeven door @Timo641 hoe het eruit zal gaan zien...


    Inzet van dergelijke voertuigen wisselt sterk per regio. We proberen het spel speelbaar te houden voor alle regio's.


    Bij de vaststelling van de voertuigen voor meldingen ga ik er op dit moment vanuit dat een melding waar het opschalen naar GRIP 1 of hoger zeer realistisch is een VC wordt gevraagd.


    Aangezien niet alle regio's gebruik maken van VC, of in regio's als Rotterdam VCU, is het huidige plan om een COH dezelfde functie te geven als de VC. Echter zullen de haakarmvoertuigen met bakken pas later in het spel komen. Je kan er dus vanuit gaan dat de VC in eerste instantie in het spel komt.

    Dat laatste is dus net iets anders gelopen, maar het gaat er om dat als de VC wordt ingevoerd deze dezelfde functie krijgt als de CO/COH.
    Het is eigenlijk net zoals voertuigen als de TW, sommige regio's gebruiken ze en sommige niet...


    Data

  • Oh en als aanvulling op mijn vorige bericht ook nog deze (is de meest recente stand van zaken die door Timo hier is vermeld)


    Mochten er nog opmerkingen hierover zijn, lijkt het mij handiger om deze in de eerdere topics te plaatsen...
    Met 3 topics over een en hetzelfde onderwerp verliezen we denk ik een beetje het overzicht...


    Data

  • MPR

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “[VB-516] Verbindings- en Commandovoertuig” naar “[VB-516] Verbindings- en Commandovoertuig (VC)”.