meldingen als je een voertuig niet hebt?

  • Kan je meldingen krijgen waarvoor je een wagen hebt die je niet hebt?
    Want ik wil het nu realistiser gaan spelen en in het gebied waar ik posten ga bouwen hebben ze geen adembeschermingsvoertuig bijvoorbeeld

    Vooral in het begin heb je vanaf een bepaald aantal posten een bepaald voertuig nodig, dus ja dat kan.

  • Ja, er kan gewoon gevraagd worden om voertuigen die je niet in bezit hebt. Het spel kijkt namelijk niet naar het aantal voertuigen, maar naar het aantal posten. En aan het aantal posten zitten voertuigen gekoppeld die je dan zou moeten hebben.
    Zie hieronder voor een overzicht van de voertuigen die gevraagd kunnen worden vanaf een bepaalde post.



    1 Post: Weinig meldingen, maximaal 2 meldingen dus 2 brandweerwagens.
    2 Post: Meer meldingen, maximaal 3 meldingen dus 3 brandweerwagens.
    3 Post: Koop een Reddingsvoertuig (RV), ofwel een AutoLadder(AL) of HoogWerker(HW).
    4 Post: Koop een Hulpverleningsvoertuig (HV)
    5 Post: Koop een Adembeschermingsvoertuig (AB) of Haakarmbak (ABH)
    6 Post: Koop een Officier van Dienst Brandweer (DA-OvD)
    7 Post: Koop een Slangenwagen (SL) of aanverwante voertuigen zoals tankwagens of haakarmbakken.
    8 Post:
    9 Post:
    10 Post: Koop een Waarschuwings- en Verkenningsdienst (PM-WvD) en leidt een persoon daarvoor op.
    11 Post: Koop een Adviseur Gevaarlijke Stoffen (DA-AGS) en leidt een persoon daarvoor op.
    12 Post:
    13 Post: Koop een Hoofd Officier van Dienst (DA-HOD) en leidt een persoon daarvoor op.
    14 Post: Koop een Commandovoertuig (CO) of Haakarmbak (COH)

  • Wat je dan eventueel kan doen is een een AB kopen en dan de naam en afbeelding van een DB geven. Aangezien die dienstvoertuigen weinig functie hebben in het spel. Een AB heb je namelijk niet heel vaak nodig.


    Ik weet niet of je jezelf eraan stoort als je dat zo zal doen, maar het is een mogelijke oplossing.