Personen vast in attractie

  • Niet lullig bedoeld, maar volgens mij ben je best wel nieuw. Leuk dat je mee wilt denken, maar er zijn een aantal problemen met je idee, plus er word heel hard aan Meldkamerspel gewerkt, en je melding zou dan onderaan een hééééél lange lijst met andere ideeën staan, dus maak je er niet te veel zorgen over.

  • Daar kan inderdaad overna gedacht worden. Het is nu wel zo dat er ook veel ideeën zijn. Het lijkt mij wel een mooie toevoeging.
    Dus gewoon afwachten wat ze gaan doen. Ook lijkt mij in dit soort melding ook kleine tot grote meldingen van te maken. Bijv. 1 gebroken beugel, waardoor iemand is gevallen. Maar ook bijv. een deels ingestorte of afgebroken attractie.

  • Niet lullig bedoeld, maar volgens mij ben je best wel nieuw. Leuk dat je mee wilt denken, maar er zijn een aantal problemen met je idee, plus er word heel hard aan Meldkamerspel gewerkt, en je melding zou dan onderaan een hééééél lange lijst met andere ideeën staan, dus maak je er niet te veel zorgen over.

    Ook nieuwe mensen kunnen leuke ideeën aanbrengen ...

  • Niet lullig bedoeld, maar volgens mij ben je best wel nieuw. Leuk dat je mee wilt denken, maar er zijn een aantal problemen met je idee, plus er word heel hard aan Meldkamerspel gewerkt, en je melding zou dan onderaan een hééééél lange lijst met andere ideeën staan, dus maak je er niet te veel zorgen over.

    De lijst is sws al heel lang en daar komen toch steeds nieuwe dingen bij waardoor die langer wordt, dus zijn idee zou zomaar daarbij kunnen komen, vind het geen slecht idee. Als jij ene idee zou hebben dan kun je die ook gewoon indienen en komt ie mogelijk ook onderaan die heel lange lijst

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Niet lullig bedoeld, maar volgens mij ben je best wel nieuw. Leuk dat je mee wilt denken, maar er zijn een aantal problemen met je idee, plus er word heel hard aan Meldkamerspel gewerkt, en je melding zou dan onderaan een hééééél lange lijst met andere ideeën staan, dus maak je er niet te veel zorgen over.

    Gezien je verdiende credits ben je zelf ook nog nieuw hier! Heb respect voor elkaar laat iedereen meedenken om het spel te verbeteren!!

  • Laten we verder geen discussie hierover gaan maken. En zorgen dat we in het vervolg gewoon normaal een reactie kunnen plaatsen.
    Dat je het idee zelf niet ziet zitten kun je ook op een andere manier beschrijven. Iedereen mag ideeën aan dragen en erop reageren, maar dit moet dan wel met respect. Als je niet weet hoe je het het beste kan schrijven, een bericht als "Het lijkt mij geen goede toevoeging" is duidelijk genoeg en komt nog eens vriendelijker over. En ook iedereen denkt anders over een idee.
    Maar ook nog ff inhoudelijk over de melding. In de realiteit zie je dit ook komen. Dus ik zou zeggen waarom niet. En zoals ik al eerder heb gezegt, je kunt ook meerdere varianten van klein naar groot maken bij deze melding.


    Ik hoop dat iedereen het eens is, dat volgende keer beter op een andere manier geageerd kan worden.
    Hopelijk zijn hierbij de reacties over de reactie ook voorbij en kunnen we ons weer gaan focussen op de inhoud.