Melding op telefoon

  • Goed idee voor de melding op telefoon? 17

    1. Ja dit is handig, ik speel het soms op de telefoon (6) 35%
    2. Hier ben ik niks mee, maar wel leuk voor spelers op telefoon dus ik vind het een goed idee (0) 0%
    3. Geen mening (1) 6%
    4. Neen liever niet, ik vind het geen meerwaarde voor het spel (10) 59%

    Ik vind het een goed idee om mss voor de mensen die het spel spelen via de gsm, ervoor te zorgen dat via instellingen apart aangevinkt kan worden welke meldingen je kan krijgen als je niet op het spel zelf zit.. bv. Als je een melding wilt krijgen als er een spraakaanvraag is zodat je geen tijd verliest door lang te wachten eens je het spel weer opent, dit is al zo als er een grote inzet gestart is binnen een team, dan krijg ik al een melding. Maar het zou leuker zijn als je dat ook zou krijgen voor spraakaanvragen etc.
    graag zie ik jullie reactie in de poll of als er vragen of extra suggesties zijn dan hoor ik het ook graag!

  • Als dat voor de spraakaanvragen ook nog moet komen zou ik gek worden. (het worden dan net iets te veel meldingen)
    Snap dat kleinere spelers hier mogelijk de lol nog van inzien, maar ik krijg zo op een avond als ik offline ga meestal nog rond de 10 spraakaanvragen. en die blijven maar doorgaan als ik steeds speel. En denk dat er meerdere grote spelers zijn die dit ook zo zullen ervaren.

  • Ik sluit mij aan bij Piet2001.


    Verder zou ik persoonlijk liever zien dat de energie in andere betere updates gestoken worden!!