[FO-502] Algemene Gamechat

  • Ik vraag me af waarom er geen algemene chat lobby is, gewoon als je inlogt al. En de team chat mag daar apart naast uiteraard.
    Veel meer contacten, meer kans om een team te maken, nieuwelingen te helpen en rekruteren.


    En daarnaast zou een 'pauze' knop wel handig zijn, stel je bent ff met je team aan t kletsen, pauze knop, geen nieuwe meldingen, heb je ook niet dat er na een half uurtje opeens meerdere meldingen staan die er 24-48 uur lang blijven staan.

  • Ik voorzie wel problemen met het onderhouden van deze chat. Houd er wel rekening mee dat er super veel reclame (al dan niet voor andere services/websites) geschreven kan worden. Dan moeten er voorwaarden aan gegeven worden vanaf zoveel credits.. Maar dan zit je meestal al weer in een Team.


    Pauzeknop ben ik het wel en niet mee eens. Meldingen zet je realistisch gezien ook niet op pauze. Aan de andere kant, meldingen kun je inderdaad laten staan, en links laten liggen, gewoon uitloggen enzovoort.

  • Ik voorzie wel problemen met het onderhouden van deze chat. Houd er wel rekening mee dat er super veel reclame (al dan niet voor andere services/websites) geschreven kan worden. Dan moeten er voorwaarden aan gegeven worden vanaf zoveel credits.. Maar dan zit je meestal al weer in een Team.


    Pauzeknop ben ik het wel en niet mee eens. Meldingen zet je realistisch gezien ook niet op pauze. Aan de andere kant, meldingen kun je inderdaad laten staan, en links laten liggen, gewoon uitloggen enzovoort.


    Volgens mij is het simpel op te lossen. Alles wat begint met http: of www zet je automatisch op <censored> en spammen is niet toegestaan.
    Zijn altijd wel mensen die naast de admin een chat willen moderaten ook.

  • Volgens mij is het simpel op te lossen. Alles wat begint met http: of www zet je automatisch op <censored> en spammen is niet toegestaan.
    Zijn altijd wel mensen die naast de admin een chat willen moderaten ook.

    Lijkt me inderdaad wel een leuk idee. En net wat je zegt, alles met http:// of www. (.nl / .com) als ongepast te melden.

  • We hebben een teamchat en dat zal het voorlopig wel bij blijven denken wij.
    De grootte van het spel is daar zeker bepalend in. In de ochtend met ~70 man is dat wel te overzien maar in de avonden zou de chat al lang niet meer te overzien zijn! Hoe meer spelers hoe onoverzichtelijke het wordt. Daarom denk ik dat een Teamchat nog steeds het beste is.

  • Ieder is vrij voor suggesties te doen.
    Zelf vraag ik me echter af of de makers hier de tijd in moeten steken?
    Ik zie liever het spel vooruit gaan.
    Je kan natuurlijk gewoon de mensen in facebook of zo toevoegen en dan heb je ook een chat zonder dat hier tijd in kruipt voor de ontwikkelaars.
    Ons team doet dit reeds om het "gelul" uit de teamchat in het spel te houden.

  • Wij hebben een fb chat waar men praat over algemene dingen, en opleidingen en andere dingen .. endan een aparte chat waar enkel de meldingen van grote inzet inkomen. Dit omdat de algemene chat te druk is voor sommige mensen en er dus geen bericht meer van krijgen dan ;-).

  • Ieder is vrij voor suggesties te doen.
    Zelf vraag ik me echter af of de makers hier de tijd in moeten steken?
    Ik zie liever het spel vooruit gaan.
    Je kan natuurlijk gewoon de mensen in facebook of zo toevoegen en dan heb je ook een chat zonder dat hier tijd in kruipt voor de ontwikkelaars.
    Ons team doet dit reeds om het "gelul" uit de teamchat in het spel te houden.

    ik zie inderdaad eerder vooruitgang van nieuwe elementen in de game, dan dat de mods team 24/7 politieagentje moet gaan spelen om de chatgangers in t gareel te houden, als je bedenkt dat t onder de teamchat al een ban mogelijkheid is hoe denk je dan hoe het op de algemene chat eraan toe zal gaan...