Hallo,
Ik heb een vraagje: waarom kan je niet met traumahelikopters ruilen/wisselen?
Groetjes Boas112
Hallo,
Ik heb een vraagje: waarom kan je niet met traumahelikopters ruilen/wisselen?
Groetjes Boas112
Als het goed is kan dat, maar er kan max. 1 heli op een MMT post staan.
Dus naar het voertuig en dan verplaatsen, waarna je een post zonder MMT moet selecteren.
oke maar kan je dus niet wissel waar al 1 helikopter staat? Bijvoorbeeld: lifeliner 2 wissel je met lifeliner 1 en dan staat lifeliner 1 op de lifeliner 2 plek en lifeliner 2 op de lifeliner 1 plek
oke maar kan je dus niet wissel waar al 1 helikopter staat? Bijvoorbeeld: lifeliner 2 wissel je met lifeliner 1 en dan staat lifeliner 1 op de lifeliner 2 plek en lifeliner 2 op de lifeliner 1 plek
nope, waarom zou je dat willen?
je kan wel telkens de naam verwisselen.
Maar zo gaat het in het echt toch ook niet
Maar zo gaat het in het echt toch ook niet
In het echt wisselen lifeliners toch ook niet van plek? :p
LFL02 staat op Rotterdam, 04 in Groningen en zo voorts.
Het enige wat ik weet is dat er ook een reserve MMT heli is. Die zou kunnen wisselen met de heli's van de 4 betreffende standplaatsen.
Het enige wat ik weet is dat er ook een reserve MMT heli is. Die zou kunnen wisselen met de heli's van de 4 betreffende standplaatsen.
Ah dat kan dan inderdaad. Echter is dat in het spel niet relevant, aangezien die heli's geen onderhoud nodig hebben en geen mankementen kunnen krijgen.
er zijn 4 vaste standplaatsen voor de MMT + de reserve lifeliner die op Lelystad airport staat. Deze is alleen bedoeld als reserve dus rukt niet uit vanaf Lelystad.
Ik snap het punt dat het het niet mogelijk is om te wisselen terwijl dit bij de andere voertuigen wel gaat.
Maar ik zie zelf de meerwaarde niet in van het wisselen van de lifeliner.
Het enige geval dat je zou wisselen is als je doet alsof 1 van de heli's onderhoud heeft.
Maar als ik dit zou doen dan lijkt me de naam veranderen een van de makkelijkste oplossingen.
Of de reserve laten vertrekken vanaf Lelystad Airport.
In het echt wisselen lifeliners toch ook niet van plek?
![]()
LFL02 staat op Rotterdam, 04 in Groningen en zo voorts.
De roepnamen van de helikopters veranderen inderdaad niet, maar de helikopters zelf wisselen zeer regelmatig:) ik weet geen precieze momenten, maar ik denk dat elke 1-2 maanden wel ergens gewisseld wordt voor onderhoud
De roepnamen van de helikopters veranderen inderdaad niet, maar de helikopters zelf wisselen zeer regelmatig:) ik weet geen precieze momenten, maar ik denk dat elke 1-2 maanden wel ergens gewisseld wordt voor onderhoud
Dat ze wisselen voor onderhoud spreekt voor zich. Ik bedoel echter de heli's onderling. Wisselen ivm onderhoud is in het spel immers niet aan de orde, aangezien die heli's geen onderhoud behoeven
Maar dan is toch alleen de naam aanpassen toch de oplossing. Ik dacht dat je hem wou wisselen met een reserve MMT heli.
Maar dan is toch alleen de naam aanpassen toch de oplossing. Ik dacht dat je hem wou wisselen met een reserve MMT heli.
Topicstarter Boas wil de heli's "fysiek" kunnen wisselen. Na zijn reactie van 19 uur geleden heeft hij echter niet meer gereageerd, dus ik weet niet hoe hij er nu over denkt.
Oke, dan doe ik het zo wel
Hallo,
Bij politiehelikopterstandplaatsen kan je wel met de helikopters ruilen, maar dat kan niet met de traumaheli standplaatsen. Zou u astublieft dat willen regelen dat dat ook mogelijk is?
Overigens een topic wat jij toen der tijd hebt aangemaakt @Boas112.
Maar er is helemaal niks aan gedaan
dan hoef je nog geen nieuw topic aan te maken.. je kunt ook gewoon in het vorige topic vragen of het op de planning staat. Maar volgens mij was de tendens zo dat het niet werd gezien als een functie die veel zou toevoegen..