Meestal staan er 2 MUGs per week afwisselend OLV en ASZ.
De PIT rijdt dan inderdaad vanuit het andere ziekenhuis.
Wat 2025 gaat brengen daar zijn erg veel geruchten over maar nog niets concreets.
Meestal staan er 2 MUGs per week afwisselend OLV en ASZ.
De PIT rijdt dan inderdaad vanuit het andere ziekenhuis.
Wat 2025 gaat brengen daar zijn erg veel geruchten over maar nog niets concreets.
Vanaf 1/1/25 wordt:
Wordt post wachtebeke dan verlaten, of is het een naamsverandering door de gemeentefusie waarbij de post blijft?
Enkel een naamswijziging, alle standplaatsen blijven dezelfde. Wachtebeke (Lochristi 3) behoort tot Brandweerzone Centrum, en Lochristi 1/2 tot de Dienst 112 Lochristi.
Door de gemeentefusie tussen Merelbeke en Melle wordt Melle (Merelbeke 2), en blijft vanuit de brandweerpost opereren. Naar mijn weten bestaat er echter geen Merelbeke 1 (behalve PIT Merelbeke, dus de reden van de wijziging weet ik niet helemaal zeker.
Door de gemeentefusie tussen Merelbeke en Melle wordt Melle (Merelbeke 2), en blijft vanuit de brandweerpost opereren. Naar mijn weten bestaat er echter geen Merelbeke 1 (behalve PIT Merelbeke, dus de reden van de wijziging weet ik niet helemaal zeker.
Als er geen verpleegkundige in de PIT stapt is deze Merelbeke 1.
[…]Als er geen verpleegkundige in de PIT stapt is deze Merelbeke 1.
zou raar zijn dat het zou gebeuren omdat ik veronderstel dat pit Merelbeke alleen vertrekt vanuit zorgcampus lemberge of AZ MM dus telkens met vpk